Tuesday, 25 February 2014

Tupperware 17Feb-31Mac.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Kali ini, inshaaAllah diharapkan mutu gambar katalog dapat membangkitkan rasa ingin membeli pembaca bloghijau, ihiks.




























Amacam? cun tak gambar, kali pertama guna scanner haha, takdela terkial-kial hendak zoom snap gambar katalog. Kesemuanya tupperware sahaja, sudah namanya pun KuTuppy makanya aku memang tidak masukkan gambar selain tupperware. 

Siapa suka bolehla roger nsahida@gmail.com. Katalog untuk sisLia (ahli), sisAzi (ahli) dan kakJue (turnMac) sudah pun di poskan oleh abi. Selamat memilih. 

7 comments:

syawalsimpsons said...

berkenan betoi ngan tupperware ni

Gieyana said...

Yg first n last tu cung giler! Oh plzzz...jgn ler tgoda! Dh byk dh membeli...

mamaarifakeem said...

Cantekkkkkknyeee.... tergugat iman, heee... tp ruang dapur n poket belum mngizinkan...

Cik Jue said...

tak sabar nak memilih....

Masya said...

semua pun cantik² bulan ni punyer yer..

sal ya said...

cantik2. bekas bawang tu memang berkenan betul la.

ch@ said...

sisYana, SueJemah:
kan...? tahan lama pula tu, warnanya mmg sgt memikat kalbu.

kakGie:
beli dan guna takpe kak, usah beli tapi duduk dlm almari, ok jg tu tapi kena berpada utk beli yg lain.

kakIeyna:
beli sikit2 kak, tkr yg tipuware kpd tupperware. kita buat mcm tu, tak beli sekaligus.

kakJue:
selamat memilih.

kakSal:
meh la beli, bln ni murah.