Bestfriend 360 days.

Thursday, 22 January 2015

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Lagu 1: Aku tanya apa khabar....? semua :)
Lagu 2: Awak kat mana? awak-awak kat mana?

Awak....(sambil dengar lagu sahabat by Najwa Latif)

Without you...semacam rasa ada yang tidak kena
Without you...waktu asyik berlaga
Without you...segala urusan menjadi huru-hara
Without you...nampak kosong isi nota
Without you...aku buntu.

     With you...rasa suka dan ceria
     With you...rasa duka dan hiba
     With you...rasa tidak jadi siapa-siapa
     With you...rasa gila-gila
     With you...aku tahu aku siapa.

Respon you...kaku dan rela
Respon you...endah tanpa berkata
Respon you...statik tanpa berbuat apa-apa
Respon you...janji aku bahagia
Respon you...buatlah apa sahaja

     We...bersama tahun ini sahaja
     We...jadi kawan baik
     We...sentiasa bersama
     We...kita-kita aja
     We...pisah after 360 hari nanti.

You...na chuae (saya suka awak)
You...saranghae (saya sayang awak)
You...simple, sempoi, superb
You...khamsakhamnida
You...my beloved 2015 diari.




Kau lah yang selalu
Selalu menemaniku
Mendengar kisah pahit manis
Hidup ku - Najwa latif

Suka pula buat entry cenggini, hahaha. Ke ada yang hendak baca entry panjang-panjang? Terima kasih, jumpa lagi. Daaaa...

4 pasang kaki:

syawalsimpsons said...

windu ngan ko mek....nak jumpe ko lagi kan

Nad MamaZN said...

alahai rajinnya ada planner tu
kak nad ni kalu ada pun tah bila nak menulisnya

eima said...

seumur hidup ni tak penah ade diary klu ade pun diary jadual boss kat opis .... hahahha

Ch@ ni romatik sgt la ...

ch@ said...

Sue: ada rezeki nanti kita jumpa ok. ko lalu lalang or terlalu rmh aku, sudila utk singgah.

kakNad: berguna sgt planner ni, bila rasa tidak puas hati, hehe. kita tak biasa tak ada planner ni kakNad.

Eima: ewwww...I romantik eh. hehehe!

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in