pilot

Wednesday, 9 December 2009

update dgn cepat sebelum broadband ini buat pening2 lalat, kang dgn aku-aku skali pening lalat.

aku : cik auni...adakah cita-cita cik auni ingin menjadi pilot? wah! "kuingin terbang tinggi di awan, bersama bintang bersama bulan" ~ lagu awan dania tiba-tiba mengiringi sesi soal jawab.

cik auni : ngape umi, tak bolehkah? apa umi sangka badan ku yg taff ini tidak boleh terbang?

aku : owh! bukan, ini kerana kamu begitu teruja dgn cita-cita kamu.

cik auni : oni tidak fahamlah umi ~ dgn kerutan di dahi yg agak luas itu :) <- comel betul

aku : tu kapal terbang kamu tu, sampai enam buah kamu beli, bermacam warna pulak tu...

cik auni ketawa besar sambil menjawab 'itu kena la tanya abi, dia yg belikan'

milik cik auni

pusing 360 darjah, teruja betul

**sebaik saja sesi soal jawab ini selesai, cik auni pantas beradu kerana malas menjawab soklan yg bukan-bukan dari aku....muahahahah! bertuah punya anak!!!**


12 pasang kaki:

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

aunt lya doakan cita2 auni jd kenyataan
hahaah
tua nya sy..!!

kuina said...

byk tu.. nanti boleh saya terbang sama...

ngeh3x...

ch@ said...

lya c cute;
wow! aunty tu :) nak jadik pilot jugak....owh no.... :)

ch@ said...

kuina cik motivasi;
boleh, pilihla mana satu yg disukai :) hehhhe!

kai said...

jay jay the jet plane!!!

LanaBulu said...

Tak mustahil suatu hari nanti..
Siapa tahu?

UnGu VioLet said...

cutenye die tgk main yer..

ch@ said...

kai my fav. blog;
muahahah jom uncle, joint cik auni :)

en LB also my fav. blog;
habih la, cik auni tinggal umi, terbang nu di udara :) amin....

ms ungu violet my love;
jom la joint aunty mar....jgn lupa kirim salji ek :) ke dah habih!

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

sis,
terpksa gelar kan dri aunt..
kalo x
ade org ckp sy xsdr diri
hehe

ch@ said...

lya si cute;
aunty kecik :) ok la tu, sweet je bunyiknya.

kai said...

join cik auni??
oh tidak...

ch@ said...

en kai;
ha...ha...naper? =)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in