10 tahun.

Sunday, 16 November 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hari ini, entry ringan-ringan sahaja. Entry cuci mata setelah asyik sangat baca esei, entry pepanjang belaka sebelum-sebelum ini. Jom-jom.

 Ini saya, 1984. 
Auni kata, ini Arrizqi.

Saya in 1994.
Boleh agak yang mana satu saya, hrmmm gambar blur habis. Ingat cerita ustaz tempoh hari? itula ustaznya :) saya darjah empat dan bersekolah agama darjah tiga.

Saya in 2004. Gigi tu trademark ye :D

2014 latest of me. 

And 10 years after, saya 40 tahun. Yang pasti still pengurus rumah tangga. Masih menguruskan rumah, anak-anak dan suami. Bilangan anak? mungkin satu atau dua lagi jika ada rezeki. Bertambah sibuk dan mungkin lupa untuk menguruskan diri sendiri.

Jadi, belanja selfie untuk 20 akan datang terus, muahaha.


Ok, babai.


9 pasang kaki:

Mama Kembar 3 said...

gambar masa baby tu mmg sama mcm muka arriqzi

rasp said...

as salam sis....
lama kan me tak menjengah sini hehehehehhe...

bestnya jadi Pengurus rumah kan sis...
dapat tengok anak-anak membesar depan mata...

eima said...

aku tak cam yg mana satu ko ..yg ustaz tu

ch@ said...

kak Nani: sama dgn Auni masa lahir.

Rasp: wa alaikumussalam akak. tu la, rindunya pd akak. aktif lg tak blog?
rezekila kak, akak pun boleh in shaa Allah.

Eima: yg baju ada bintang tu, sblh ustaz, dulu patern tudung bulat.

Sweetmama said...

mengimbau kenangan gambar baby ni, iyelah ada iras arrizqi

muahaha..20 thn akan dtg pun nampak comeyy lagi..

mamaarifakeem said...

Cun lg 20 tahun akan dtg =)

ch@ said...

kakEija, kakIeyna: harharhar, da berkedut tu, tak minum kolagen :D

Masya said...

hahaha dah kenapa tetiba ada gambar akan dtg hari tua pulak ... terharu memula nampak gambar baby.. tetiba jd lucu nak gelak ko tau dpn pc ni ...

ch@ said...

sisYana: kahkahkah. saja upah org senyum satu hari :)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in