Tupperware 1 April - 10 May 2014.

Tuesday, 1 April 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Bulan baru. Ehem, panggilan untuk mamaIeyna dan SueSyawalIzz, katalog akan diposkan selaju yang boleh.

























Haaaa, suka? tunggu katalog sampai baru puas hati membelek ok. Ihiks....selamat memilih. 

nsahida@gmail.com untuk butiran lanjut ;)

5 pasang kaki:

Zura@Iwan said...

asslm cha..
singgh sini kejap..
apa kabar?

Sweetmama said...

katalong bulan ni siap ada resepi :)
menahan nafsu je ni nak beli thumbler dan eco botol tupperware, dah ada 2-3 kaler pun rasa mcm nak tambah lg ada semua kaler..hehe..

ch@ said...

kakZura:
waalaikumussalam kak,
sht mcm biasa, ni yg terharu ni.
thanks singgah, dtg lg nnt!

kakEija:
sabo je la, beli je kakEija. esok lusa da tak nak, bg pd tetamu yg dtg rmh as cenderahati, dpt jg pahalanya ;)

ch@ said...

kakZura:
waalaikumussalam kak,
sht mcm biasa, ni yg terharu ni.
thanks singgah, dtg lg nnt!

kakEija:
sabo je la, beli je kakEija. esok lusa da tak nak, bg pd tetamu yg dtg rmh as cenderahati, dpt jg pahalanya ;)

mamaarifakeem said...

Tak sabar... hoyeee ! :-)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in