Tupperware 17Feb-31Mac.

Tuesday, 25 February 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Kali ini, inshaaAllah diharapkan mutu gambar katalog dapat membangkitkan rasa ingin membeli pembaca bloghijau, ihiks.




























Amacam? cun tak gambar, kali pertama guna scanner haha, takdela terkial-kial hendak zoom snap gambar katalog. Kesemuanya tupperware sahaja, sudah namanya pun KuTuppy makanya aku memang tidak masukkan gambar selain tupperware. 

Siapa suka bolehla roger nsahida@gmail.com. Katalog untuk sisLia (ahli), sisAzi (ahli) dan kakJue (turnMac) sudah pun di poskan oleh abi. Selamat memilih. 

7 pasang kaki:

syawalsimpsons said...

berkenan betoi ngan tupperware ni

Gieyana said...

Yg first n last tu cung giler! Oh plzzz...jgn ler tgoda! Dh byk dh membeli...

mamaarifakeem said...

Cantekkkkkknyeee.... tergugat iman, heee... tp ruang dapur n poket belum mngizinkan...

Cik Jue said...

tak sabar nak memilih....

Masya said...

semua pun cantik² bulan ni punyer yer..

sal ya said...

cantik2. bekas bawang tu memang berkenan betul la.

ch@ said...

sisYana, SueJemah:
kan...? tahan lama pula tu, warnanya mmg sgt memikat kalbu.

kakGie:
beli dan guna takpe kak, usah beli tapi duduk dlm almari, ok jg tu tapi kena berpada utk beli yg lain.

kakIeyna:
beli sikit2 kak, tkr yg tipuware kpd tupperware. kita buat mcm tu, tak beli sekaligus.

kakJue:
selamat memilih.

kakSal:
meh la beli, bln ni murah.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in