Tupperware 2 Jan - 15 Feb 2014

Monday, 6 January 2014

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Jom cuci mata. Katalog 1/2014. Perhatian untuk KuTuppy2014 giliran pertama dan kedua, katalog akan dipos secepat yang mungkin, tq :)

Merah. Biskutnya sedap.

Sangat cantik. Aku sudah milikinya.

Wishlist.

  Ungu time.




 Ungu dan hijau.

 Hijau time.



Back to basic.







Sedar tidak sedar, banyak juga aku sudah beli Tupperware ni, muahaha. Eh! Lets shopping. KakLia dan kakAzi, boleh lah memilihnya sehingga RM400. Wiii!!!

Sudah, cepat buat kerja rumah, kejap lagi sudah hendak ambil kakakAuni balik sekolah. Busy sungguh jadi fulltime housewife ni. Ihiks!

Jangan lupa email nsahida@gmail.com jika mahu pesan apa-apa, wassapp pun boleh 0193308463.

5 pasang kaki:

Masya said...

tak sabar nak tunggu jun, promosi rayakan.. wah .. wahh.. bolehlah melaram nant masa raya.. harap² bnyklah yg best masa tu..

eima said...

mmg cantek ....

syawalsimpsons said...

adoi cantik2 tu

Cik Juju said...

cantiknya bekas beras CNY..bape arga dia?

ch@ said...

sisYana:
ooo sis masa raya ek? confirm byk hijau nnt. tak sabar jugak.

Eima, Sue Jemah:
inshaaALLAH sesuai dgn harga dan kualiti yg ada padanya.

CikJuju:
RM295 free sticker bunga tu, dgn empat compact canister 600ml (besar jugak). kalau cikJuju mahu contact kita 0193308463, boleh bg lagi murah ;)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in