Kerinduan.

Wednesday, 11 September 2013

# Macam manala emak tak demam kalau canni gaya. Phew!

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Aku hendak minta maaf sebab lama sangat tidak blogwalking. Dua minggu ini, aku betul-betul struggle mengemudi dan menguruskan anak-anak disamping menyiapkan order-order art yang rupanya diminati dan disukai ramai tanpa aku sedar.

In shaa Allah, balik Sg. Buloh nanti aku struggle semula untuk blogwalking seperti biasa. Aku hanya insan biasa. Jom layan anak-anak yang semakin besar dan buat emak pening kepala. Rasa hendak jerit kuat-kuat di tepi pantai je, hahaa.

Alhamdulillah terima kasih kepada yang tidak jemu-jemu berkunjung ke hijaucantik ini. Terharu wei. Thanks for support.

Published with Blogger-droid v2.0.10

6 pasang kaki:

Fizah said...

caiyok cha...pantai jom! ;D

mama lieyna said...

Adat dlm membesarkan anak2.. tmbh2 umur tak jauh beza.. nak menjerit tu sllu ada..hehehe...

Comelmerekekan.. :-)

eima said...

selamat berjuang dear ... hehe
ai pun rindu sama u tau ...
cepat balik siap semua tempahan quilling tu tau

syawalsimpsons said...

mmg pening kepala...tp bila tgk anak2 gini, seronok je rasa

Masya said...

Siapkan kerja2 dulu rezeki tu.... Nnt bw blog kt tau.. Tau wiwiwiwi

ch@ said...

Fizah:
tu ar, lama tak g, tunggu arrizqi besar pandai main pasir.

Sue, kakIeyna:
tu la, bila dah hijau cpt ingat 'alamak makin byk la kedut kat muka nnt' haha.

sisYana, Eima:
tu la tu, bersusun order dah ni. tq for support dear.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in