Kurang sihat.

Wednesday, 28 August 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Sebelum ini riang tidak terkira, kali ini melepek tidak sihat. Yang susahnya emak, sebab semuanya hendak melekat dengan emak. Satu apapun aku tidak boleh buat kecuali duduk or tidur bersama mereka bertiga. APTB! Bila seorang demam, mula la berjangkit seorang demi seorang sehingga abi pun terkena. Alhamdulillah emak juga sedikit kebal, masih mampu menanganinya. Cuma...lelah emak tiada siapa yang tahu.

Semoga lekas sembuh pelangi hati umi.

Nota hijau: Berkat senaman buat kerja-kerja rumah dan jaga diet.

Published with Blogger-droid v2.0.10

12 pasang kaki:

Nad MamaZN said...

Nota hijau tu yg cambest tu :)

Sweetmama said...

siannye tiga² x sihat, itulah bila anak² x sihat, kita yg susah hati n diorang pun manja lebih mmg kita APTB..hehe.

Kenangan SKPT2 said...

Get well soon anak-anak umi . Emak juga kena kuat ya .

Ya ALya said...

biasanyer mak2 mmg jarang demam klu anak2 demam.....semoga cepat sembuh...

syawalsimpsons said...

kalo umi pon melepek..masalah jugak tu kan...kiter ni sebagai ibu, umi, mummy, mama, ama, mak...macam2 kena kuat kan..kalo tak rasa tak jalan je keadaan rumahtangga kiter kan

eima said...

alahai kesian .. semoga cepat sembuh ye ... slalunye ibu2 ni mesti aku kekal kuat demi keluarga kan pyh betui nk jatuh sakit itu la kelebihan Allah bg pd ibu ...

mama lieyna said...

Ummi jugak yg kebal.. syukur..boleh jaga askar2 tu... :-)

Moga cepat sihat hendaknya mereka.. amin...

Masya said...

umi kenelah kuat di mata anak² kan .. nanti umi sakit pelangi hati umi jaga pulak .. percayalah .. lagi² auni tu ... moga mereka bertiga cepat sembuh .. kepenatan beraya agaknya .. amir pun selsema dgn batuk x baik² sebab kat tadika ramai budak tak sihat cikgu kata.

Jue a.k.a Ibu 2F said...

kesian...
moga cepat sembuh si jantung hati umi tiga orang nie

ch@ said...

KakNad:
Manfaatkan buat kerja rmh, lama sgt x berjoging or exercise.

KakEija:
Anak omak smuanya.

SisYana, KakIeyna, Eima, YaAlya, KakYanti:
In shaa Allah smg emak terus di bekalkan kesihatan yg baik.

SueSyawalIzz:
Setuju.

KakJue:
In shaa Allah.

Suzie Aleeya said...

demam mcari akal....lepas n mst lg bijak utk membuli umi,hihihi

smg cpt sembuh :)

ch@ said...

Suzie Aleeya:
demam minta upah.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in