Dearest Arrizqi.

Thursday, 6 June 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Wot-woot-wooot! aku kebosanan tahap serius. Korek-korek gambar, tenung-tenung wajah kesayangan, berangan hendak photobook, hendak albumkan, hendak framekan, hendak itu-hendak ini namun...satu hapa pun tidak berjalan. Memang berangan sahajalah. Adoiii.

Kesian mamat ni, gambar dia baby satu pun tidak berprint, gambar pun sudah khatam di dalam laptop aku yang sedia arwah. Malas-malas-malas. Bubuh je la kat bloghijau ni, sudah tenang dan banyak RM, banyak masa karang baru uruskan satu persatu.

Hati aku cair tengok dia senyum.

Small brother, Arrizqi.

 Serabut.

 Dengan kakak Auni dan abang besar, Adli.

Nota hijau: Kekeringan idea. Adus!

6 pasang kaki:

Fizah said...

yeahhh perah kasi kering cha!! apapun arrizqi menten encem!! ;)

Nad MamaZN said...

Kering idea xpe
Tempek je gmbo
Dpt gak lepaskan rindu pda budak2 ni :)

mama lieyna said...

Arrizqi lbh manis senymnya.. abg besar, lebih serius.. tp dua2 kiut :-)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

janji ada gambar budak2 nie buat lepaskan rindu

Masya said...

cubalah berkebun pulak, kebun mini sudah .. tanam dalam pasu.. org kata .. berbudi pada tanah untung tau...

kadang² mmg tersa mcm tu .. banyak nak kongsi.. tp takut org kata banga diri huhuhu.. jadi kita menulis gaya bebas kita jerlah yer...

ch@ said...

Fizah:
kering garing dah ni.

kakNad, kakJue:
aish! gambar tu yg tiada hendak di tempek.

kakIeyna:
Arrizqi tu romeo. romeo manja, hendak emak saja.

kakYana:
ada juga rasa hendak berkebun, baru pegang kunci rumah, arrizqi minta dukung, dah tak jadi. tggu la sikit hari lagi. kita mmg takde cerita, hahaa.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in