Ringkas.

Monday, 6 May 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Rasanya, entry ni ringkas je kot. Ringkas ke tak, jom kita tengok ye, hahaa.

Terima kasih kepada mama kerana melahirkan saya pada 29 tahun yang lalu.

Terima kasih kepada papa, adik dan ahli keluarga tersayang yang sentiasa membantu dikala diperlukan.

Terima kasih suami, kerana sentiasa berada di samping melayan kerenah daku yang kebiasaannya diluar jangkaan fikiran.

Terima kasih juga kerana, menjadi seorang bapa kepada anak-anak yang comel-comel belaka.

Terima kasih kepada sekalian kawan yang sentiasa memberi sokongan, pendapat, dan nasihat setelah sekian lama empunya hijau menulis di sini.

Just wana say:

Selamat Hari Ulangtahun Kelahiran Penulis Diari Umi, Ch@

iaitu diri sendiri. muahahaaa... tiada orang wishkan, so wish sendiri je la. kehkehkeh! daku tetap mengimpikan yang best-best belaka, tapi tahu perlu bersyukur dengan apa yang ada. Itu pun sudah cukup buat hati gembira, amin.

Semoga aku terus sihat untuk menguruskan segalanya di samping menjadi pengurus rumahtangga, aku berharap supaya terus maintain dengan diri aku sendiri. Semoga aku sentiasa beringat bahawa aku merupakan insan paling bertuah dikelilingi orang yang menyayangi. Semoga mereka juga dibawah lindungan Allah. In shaa Allah.

Nota hijau: Kata ringkas, bahahaaa...biasa-biasa je, pagi dah kena mop lantai. Jap lagi askar bangun, jap lagi masak macam biasa, sama je. Adeih!

18 pasang kaki:

syawalsimpsons said...

Happy bufday cha...moga apa yg di impikan di makbulkan...:-)ammmminnnn

Jue a.k.a Ibu 2F said...

happy birthday cha..
moga allah sentiasa merahmati mu ...
dipanjangkan umur dimurahkan rezeki serta diberi kesihatan yang baik...

Nad MamaZN said...

Selamat hari lahir buat sahabat....
Moga kebahagiaan akan sentiasa menjadi milik cha....

Mama Lynd said...

Epi besday. anway kt sebaya tp awak beruntung dah boleh uruskn keluarga sepenuhnya. smga hidup chavterus bhagia.

PUANSTOBERI said...

happy beday laling!
muda lagi tu..hikhik

Yantisa said...

Happy Birthday Cha . Moga sentiasa ceria dan awet muda.

Rasp said...

happy happy happy birthday sis....
semoga panjang umur, murah rezki, sihat sejahtera dan berbahgia hingga akhir hayat mu....
mmmmmuuuuaaahhhhhhhh....

sitiebby said...

HAPPY BIRTHDAY CHA,
MOGA SENTIASA HAPPY DI SAMPING KELUARGA TERSAYANG....

mama lieyna said...

Selamat hari lahir my dear cha.. :-) senyum n happy selalu k...

Moga sentiasa dibekalkan kesihatan yg baik...amin...

Sweetmama said...

Happy 29th Bday Cha..

Mestilah bertuah cha, blom 30 dah ada 3 orang cahayamata..
Moga sentiasa berbahagia di samping insan2 tersyg n sentiasa di bawah limpah rahmat Allah S.W.T..AMIN

Masya said...

alahai muda sangat.. selamat hari lahir ha.. semoga dipanjangkan umur & dimurahkan rezeki.. amin.. bahagia hingga kesyurga .. bersama insan² yg disayangi..

Fizah said...

happy birthday dear cha..kita sebaya tp sy bulan sebelas...lambat lagi...eheee

eima said...

hepi besday Ch@...semoga murah rezeki dah panjang umur

Orked said...

hepi besday umi cha rumah hijau..

smoga sntiasa awet muda dan sesegar kehijauan rumahmu...

smoga bhgia disamping 3 askar n hb tsayang

Mama Kembar 3 said...

Happy belated birthday Cha! Moga terus dimurahkan rezeki & happy 4 ever bersama suami & anak anak, aminnn

ch@ said...

Sue, kakJu, kakNad, kakSitiEbby, kakIeyna, Eima, kakOrked:
Terima kasih banyak2, seronok dpt kwn dgn korang semua.

Lynd, Fizah:
Sebaya? Yeay, suka2. Thank you.

KekDa, kakYanti, Yana:
Terima kasih darling, hah! Muda? Aish...

Rasp:
Mmmmuah tuk akak juga, thank u.

KakEija:
Aish!!! Tiga...adeh, thanks kakEija.

SeliPaRcHanteq said...

selamat hari lahir akak! semoga dipanjangkn umr n dimurahkan rzk :) bahagia bersama yang tersayang2..hehe

ch@ said...

Na:
Thanks dear.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in