Bayi rezeki.

Thursday, 4 April 2013

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Bosan, surirumah pun ada rasa bosan ok. Hahaa.

 Sempoi la Auni, sangkut kat ampai pun tak sedar ni.

 Demok-mok-mok Adli. Isk, geramnya pipi dia.

Bayi rezeki, Arrizqi paling cool but now, sudah mula nampak taring. Huaaaa....

Siapa yang paling memikat, semua ada gaya tersendirikan? hahaaa, bestnyaaa. Bear-bear tokMama yang umi belikan akhirnya dapat kat cucu balik semula, hahaaa... Happy Birthday pak cu.

Nota hijau: Bosan balik. Nak gi menggomol anak3 kejap. Daaa.

9 pasang kaki:

Rasp said...

masing2 dgn gaya tersendiri :)
untungnya dok rumah, leh gomol2 anak bila bila masa kannnnn...
ni kalo rindu takat leh tengok gambor je lah huhuhuhu....

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

yup masing2 ada gaya tersendiri n ada auranye tersendirikan..:)

Jue a.k.a Ibu 2F said...

tiga2 cun dan comel...

Masya said...

sedappnya kalau dapat baring kat bear tu jugak.. mesti berebut² memasingkan...

happy bestday juga buat pak cu...

mama lieyna said...

Masing2 ada gaya tarikan tersendiri nih.. :-) comel, montel, kiut... bear turun temurun ye..

eima said...

riqki sebijik muka abi die kan,...... ensem..

adli demok ...oni minah gengster....

Kak Aya said...

seronok eh jadi surirumah sepenuh masa, dapat tengok anak membesar di depan mata, 24 jam..doakan kak aya dpt peluang sebegitu juga.

ch@ said...

rasp, eija, kakJue, kakIeyna:
auni penceria suasana, adli suka buat memek muka, arrizqi suka ketawa.

yana:
sangat best. suka buat bantal.

eima:
auni kental. ha'a arrizqi muka abi cuma abi serius, arrizqi peramah.

kakAya:
selepas arrizqi terus decided resign. hihiks.

sal ya said...

semua anak ada rezeki tersendiri. tp arrizqi lbh skt sbb maknya lmbt sedar ye tak. hehehe...

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in