Perkembangan yang pesat.

Tuesday, 15 January 2013

# Arrizqi tiga bulan hari ini.

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Nampak macam demok bebenar hakikatnya dia semangat yang bersaiz emak. Maksudnya, semangat tapi slim. Eheks!

Lain-lain perkembangan, semakin pandai berborak, senyum, tidur satu ekar setengah, mengiring dan semakin kurang menangis. Minum susu formula sepenuhnya dan mula teruja melihat orang yang sibuk bersiap untuk keluar berjalan. Hrmmm...

Temujanji imunisasi minggu depan. Adli pun belum dapat injek setahun.sedangkan dia hampir mencecah usia setahun enam bulan.

Cepat besar Arrizqi senang umi hendak uruskan. Hehee.

Published with Blogger-droid v2.0.10

13 pasang kaki:

Bond@ While@ said...

Makin comey Arrizqi ni.. dagu berlapis²..

Nad MamaZN said...

Membesar bagai juara!

Izan Ishak said...

cha... arrizqi 3 bulan dan zayyan pun 5 bulan hari ini! nmpaknya mereka berdua berkongsi haribulan yang sama...

cepat kan masa berlalu. tau2 nanti anak2 kita dah terkedek2 lari pulak.

Jue a.k.a Ibu 2F said...

pipi dia tak boleh blah..

eima said...

adli belum dpt injection setahun ... setahun 6 bln ade lagi injection

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Alhamdullillah membesar dengan sihat :), muka dia pun dah nmpak berubah, dagu pun dah berlapis..

knape adli x cucuk setahun lagi, terlepas temujanji ke, baru teringat Ziqry patutnya ada check-up bulan ni tp kad dia tertinggal dlm kereta kami, kereta pulak dah masuk bengkel..huhu

sal ya said...

comelnya dak kecik ni.

Khairul Zamri said...

bulatnye die... smoga sihat selalu :)

Misz Pinkie Winkie said...

meh pipi nak gigittt

Masya said...

lagu berlibat.. sampai x nampak lehernya..

ch@ said...

Bonda:
Ihiks, slim sikit banding abg ngn kakak ms umur sama.

KakNad, kakSal, Khairul Zamri, MiszWinkiePinkie:
:) sihat, kuat mcm abg ngn kakak.

KakIzan:
Lahir tgh bulan. Beza dua bulan. Tahun sama. Sebaya. Tapiii zayyan lbh gebu.

KakJue:
Faez lg smgt.

Eima, Eija:
Ha a. Slalu bw kt swasta klinik dpn rmh dulu. Hr tu xsmpt sbb Adli dmm. Pastu terus tak ingat. Adli xde buku biru.


mamalieyna said...

happy 3rd month old! comei di montel nih ^_^

ch@ said...

kakIeyna:
tak berapa gebu tapi smngt.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in