Tenaga.

Friday, 28 December 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Lap peluh, lunjur kaki, tarik nafas. Bak kata kakNad, bukan senang hendak menjaga tiga askar.

Setakat ni baru dua yang harus di training. Pening... Sampai satu tahap berasap kepala menahan marah. Marah pun camtu gak, mata terkebil-kebil, berdiri statik. Sabar je lah.

Letih tengok dua orang ni yang tidak letih-letih, tenaga tu sentiasa bercas. Ada saja projek-projek baik punya. Isklaaa...

Cool emak cool. Take a deep breath... Fuuuhhh! Auni, Adli share tenaga boleh? Sedikit jadilah.

Published with Blogger-droid v2.0.9

11 pasang kaki:

Qaseh Iman said...

heheheh...akak dah rasainya... nak marah x leh..dah memang kerje mereka adalah bermain.... dan itu lah yang dinamakan kanak2... sinaps mereka sedang berkembang dengan bermain...

Nad @ MamaZN said...

Mmg tak senang...
Tp cha berjaya =)
Anak2 aktif tu tanda dorg cergas dan cerdas
:)
Teruskan usaha...
Klu kak nad la, tggu brape thn la nak + jdk 3!
Sbb tau diri tak kuat huhu

mamalieyna said...

Hehehe..tenzga bergand budak2 kecik ni :-)

Ada geng pulak, lg la...sabar ye mak.. :-)

TechKini.com said...

Budak kecik mmg macam energizer, non-stop main. Kalau dapat pinjam memang best.. haha..

-> ❤ TechKini.com

Rara Nasiha said...

bawak banyak-banyak bersabar ye. dugaan tu :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

hehe..anak2 eija pun sama kalau dpt bergabung tenaga mcm2 kerja dibuatnya..yg si adik ni pun ikut je la apa yg apa dia suruh...

Jue a.k.a Ibu 2F said...

gambar kat atas tak boleh blah...
memang mak dia kena tenaga tambahan...tenaga bertukar menjadi NAGA..hahahhaa

Masya said...

NAMPAKNYA UMI AUNI KENELAH BELI VITAMIN TAMBAHAN HIHIHIHIHI....

ch@ said...

QasehIman:
ye btl, tgh blajar menerima keadaanlah ni.

kakNad:
wuhuuu, dah rezki kak. syukur. cuba je la, tak boleh tinggalkan. buat mana daya ja.

kakIeyna:
kan, naik hairan bila suruh tido tak mahu tido. "auni tak boleh tidola umi" camtu jwb nya.

TeechKini:
tu la, kalau boleh transfer, insyaALLAH tak mengeluh dah.

RaraNasiha:
bersabarla ni yang, kalau tak sabar lama dah cari gua pergi betapa mcm tu ja.

Eija:
kadang2 mcm kesian ngn Adli, kena arah ngn Auni. bila tak buat Auni lepuk. Adli tu bkn phm pun lagi, sabar je la.

kakJue:
bahahaaa...akak mmg klakar. tggu la faez bsr sok, tapi farisha ok kot. sbb dia dah berdikari.

Yana:
tu la fasal.

sal ya said...

sediakan rotan. hahaha... tapi akak tak ada rotan2 bagai ni. pujuk2, kasi psycho sikit2. memang ada masa tu menyirap jugak tp lepas ambik wuduk ke solat ke mesti fikir, dia orang budak lagi... tak boleh sabar ke? adehhh...

ch@ said...

kakSal:
takde rotan, ada pun tak sampai hati nak pukul. paling2 heret masuk bilik air, takpun ltk kt luar. pastu rileks, dia kecik lagi-dia kecik lagi. hihiii.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in