Bahagia milik semua.

Wednesday, 31 October 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Aku mulai dengan syukur segala nikmat Allah yang telah diberikan kepada aku sekeluarga.

Diikuti dengan anugerah-anugerah yang indah ciptaan Allah yang dikurniakan kepada aku juga.

Norerdina Auni Norerwandi 
July 2, 2009

Norerfan Adli Norerwandi
September 27, 2011

Norersyad Arrizqi Norerwandi
October 15, 2012

Seorang suami yang sangat pemikir, penyayang, bertanggungjawab, memahami, cool dan aku sangat sayang padanya. Menyediakan sebuah mahligai indah untuk didiami kami sekeluarga.

InsyaALLAH, bahagia kami bermula di sini. Syukur.

Nota hijau: Lambatnya hari berlalu, hati sudah tidak sabar untuk pulang ke rumah. Aku? masih sama macam dulu juga. Masih biasa-biasa sahaja, esokla bergambar. Hihiii...

16 pasang kaki:

@e_da said...

Alhamdulillah murah rezkimu,....

Nad @ MamaZN said...

Alhamdulillah..tumpang gembira jugak tgk cha ;)

Masya said...

hati² cha kalau dah bersedia balik kerumah, jgn sampai bentan tau.. nak jaga 3 org tu...

Rasp said...

syukur di atas segala nikmatNya kan sis :)

dilazfamily said...

so sweet. Semoga bahagia selalu

Puteri Amna Balqies said...

Salam wbt

Rindu awk!!

tu je yang mampu saya kata.

nak je berkampung dengan awk.

Nazayiena said...

Comelnya bb Cha....

Yantisa said...

Syukur , rezeki makin bertambah .

mamalieyna said...

Rezki tak ternilai dr Ilahi..Syukur.. ^_^

Tcare ch@~ selamat berdikari nanti.yee..

Mama Tun Nur Safiya said...

Alhamdulillah..hope ada gak rezeki...

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Syukur Alhamdullillah..tumpang happy tgk kawan2 bahagia..
alahai syahdu pulak bila tgk pic mereka semua yg baru lahir..

ch@ said...

kak@Eda, kakNad, Rasp, Dilaz, Nazayiena, kakYanti, kakIeyna:
syukur.

Yana:
tunggu Arrizqi sebulan baru blk KL.

cikZila:
salam kembali,
rindu awak jugak,
jom dtg rmh SgBuloh, byk bilik kosong.

mamaTunNurSafiya:
insyaALLAH, jgn berhenti berharap.

Eija:
thanks Eija. rezeki yg tak ternilai.

ch@ said...
This comment has been removed by the author.
Izan Ishak said...

syukur alhamdulillah atas setiap rezki yg dikurniakan... indahnya sudah punya keluarga n kehidupan yg cukup sempurna.

*kalau k.izan jadi cha pun mesti tak saba nak balik umah sendiri.

sal ya said...

alhamdulillah...

ch@ said...

kakIzan, kakSal:
syukur, Alhamdulillah menjadi insan yg terpilih ;)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in