Aneh.

Monday, 8 October 2012


Assalamualaikum dan selamat sejahtera.
PELIK bila hari Isnin tidak sibuk untuk bangun pagi. Tidak terkejar-kejar untuk ke tempat kerja. Lagi-lagi bila duduk dengan mama, hohohooo...
BILA sudah bergelar surirumah, awal pagi masa untuk siapkan anak-anak. Yang mahu mandi, yang mahu cuci berak, yang hendak susu, yang hendak milo. Semua kehendak harus dipenuhi.
SEDANG sarat begini aku buat perlahan-lahan sahaja. Pergerakan terhad. Esok baby dah keluar, sudah pastila aku menjadi lipas. Saat ini, aku rindu sangat rumah di sana tu. Hiii poyo je kan mentanglah rumah baru.
LAMBAT lagila nak masuk internet di rumah sana tu. Tergagau-gagau aku menaip guna android ni. Habis terabur semua format. Janji tercoret sesuatu di sini. Hiksss....Sesungguhnyaaa aku rindu kamu semua.
Published with Blogger-droid v2.0.9

12 pasang kaki:

Nad @ MamaZN said...

Dapur sgt kemas!! Pasni mesti lg rajin masak ;)

Mama Kembar 3 said...

cantiknya kitchen kabinet cha... beli umah tu dah siap ada ka pasang baru nih? cantik!

mamalieyna said...

jelesnye.... sibuk dgn anak2 je skrg kan... ^_^

nanti lg meriah melayan anak2x.. best2x.. hee~ biasalah aura rumah baru, mmg bermain2 di minda kalau berjauhan..ihiks..

TC~

Asyifa Mustaffa said...

nak besalin dah ke? Semoga dipermudahkan smuanya.....

Zura@Iwan said...

x per ..ada gak android ..bleh update.....

pasti rasa pelik yer...sll bgn pagi tkejar2 g keja...hehe...sure windu..

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

besar n cantik dapur rumah cha ni :)

itulah kan x puas nak menaip n3 thru android ni, tp ok la ada drpd xde.., eija jarang updates guna android tp baca tu selalu gak thru smartphones ni..:)

Izan Ishak said...

cha dah balik johor ye... alahai... mesti rindu sgt ngan umah baru tu kan. org kata blm panas punggung lagi.

ch@ said...

kak nad:
hiksss insyaAllah. smngt.

kak nani:
rmh 2nd kak... mmg beli dah ada. xla pening nk mikir design.

kak ieyna:
blm puas lg nk mnja2 ngn rmh tu. br duduk smggu dh kena tinggal.

asyifa mustaffa:
insyaAllah. terima kasih. keep pray for me ;)

zura@iwan:
terkenang-kenang waktu kelam kelibut sblh pg. kow, everything going smooth. lbh rileks.

ch@ said...

eija:
btlla kata eija tu. guna ipad ok sket rasanya.

kak izan:
yups kak. di jhr smpai lps raya nnt. mmg rindu btl. itupun kalo sempatla nk blk sana.

sal ya said...

cantik dapur...

Masya said...

selamat berehat dikg .... sampai bersalin yer....

luas dapur.. nanti masak² jemputlah kami dtg hihihihihi...

seronoknya jadi surirumah...

ch@ said...

kak sal:
smngt baru ni kak.

yana:
insyaAllah. kalo kita buat kenduri di Jhr jmpt la dtg ye.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in