Pemenang baru.

Wednesday, 25 July 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Habis tempoh, dua pemenang baru HC3rdGA ialah... 


33-ERYZA [http://iezaiezaieza.blogspot.com/2012/07/hijaucantik-3rd-giveaway.html]
34-izan mama mia [http://gulahatimama.blogspot.com/2012/07/hijaucantik-3rd-giveaway.html]

Malas betul random.org ni buat kerja, bagi nombor pun sebelah menyebelah je. Hahaaa. Oih! bukan aku mengelat ek, tapi sudah jadi begini sebab ini rezeki mereka berdua ;)

Sila beri alamat surat menyurat dan nama di bawah tajuk "HC3rdGA Baru" di nsahida@gmail.com dalam masa 3 hari. Jika tiada cabutan lain akan di buat. 

Terima kasih.

Pemenang HC3rdGA [Panggilan kedua]

Nota hijau: Tengah mikir, guana nak packing giveaway ni. Adoiii. 

8 pasang kaki:

Nad @ MamaZN said...

tak naik lagi nama kak nad =P

Nyue said...

wahhhh..ada pemenang terbaru.....congrats :)

izan mama mia said...

Assalamualaikum..
bagus..en random pilih saya..hihihi..rezeki ramadhan nie...ok,..jab lagi saya email yaaa....
tq yer dan selamat berpuasa....

Lelord said...

aiks ada GA camne leh x pasan ni hahahaa

@e_da said...

kalau takde sape tuntut hadiah bg kat akak la.. heheh

anisalya said...

tahniah ye pemenang baru.

ch@ said...

kakNad:
tehehe, tanya random.

nyue, kakSal:
:)

izan mama mia:
wa'alaikumussalam. most welcome.

kakLela:
lepas dah dua minggu kak.

kakEda:
nnt buh dlm karung guni ek.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Tahniah buat pemenang :))

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in