Cinta. Hati. Jiwa. Serupa tapi tak sama.

Wednesday, 13 June 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.






 




Hari ni, emak demam. Jadi, umi decided dengan abi hantar kamu berdua ke rumah mama. Kami dah kehabisan cuti untuk bergilir-gilir menjaga kamu berdua. Lagipun, blok kita tiada bekalan elektrik hari ni, nanti kepanasan.

Mama pun ok je hendak tengok-tengokkan kamu berdua. Kakak Auni jangan nakal-nakal. Adik jangan manja-manja sangat. Mama suka je hendak jaga.

Jangan kamu sebar virus batuk di rumah mama pula ye. 

Kamus hijau: Emak [kak Ana/ pengasuh Auni & Adli], Mama [kak Ti/ pengasuh Auni dahulu].

Nota hijau: Kata wordless kan. Tengok gambar sahajalah. Missed them so much.

16 pasang kaki:

♥cikmOt♥ said...

muka mereka berdua sama...yey...

PUANSTOBERI said...

oloo...gewam kat "spongebob" comey itewww.....

Masya said...

KALAU TGK DARI KECIK MUKA 2 BERADIK NI X BANYAK BEZA.... MESTI PERAGAI PUN NNT SAME KAN...

rasp said...

akrab sungguh tengok dorang ye sis...
auni seorang kakak yg penyayang..

Anje a.k.a Mama_Balqis said...

suka tengok biler dua beradeq ni pakai baju yang sama, tak sabo nak anak lagik sornag leh matching kan baju

eima said...

comey ... kemain manja ayie ngan kakak die tu .....

Imaan09 said...

nasib bek ada kamus hijau.. baru nak tanya siapa mereka semua..haha..
comel..bahagia kannnnn tgk aksi mereka berdua..tambah bila si kakak tgh menayang kasih sayangnya pada adik..sejukkkk ati

♥ Elin ♥ said...

seronoknya ada geng mereka ni....:)

beza berapa tahun nih

mamalieyna said...

nasib la ada pilihan hntar ke rumah mama kan..kalau k.eina buntu jgk, last2 kak eina jgk yg terpaksa cuti, akhir tahun cuti jd unpaid banyak...bonus pun kena cut..hohoho..camno..demi anak2..

rindu sentiasa bertandang di hati seorang ibu...kan...

anisalya said...

nasib baik jugak ada orang lain yang boleh tengok2kan. kalau tak kena bawak pergi ifis la budak dua ketul tu ye cha. hehehe...

@e_da said...

cute.. tgk muka dli dah lebih besar dr kaka.. dak bam bam....

ch@ said...

cik mot:
hiii. adik badik satu tembuni.

kekda, eima:
hiii.

yana:
stakat ni prangai dorang kontra habis. adik ikut pendiam abi, tapi lebih byk mengalah. kakak ikut peramah emak, tapi smua benda dia nak conquer.

rasp, lea imaan 09:
betul tu.

anje:
tehehe, terus berusaha anje. lama dah kita impi mcm ni.

elin:
beza dua thn.

kak ieyna:
ye btl tu kak. cuti mmg hbs pd dorg je. setakat ni lah.

kak sal:
kita opis swasta, tak boleh bawa. bos kedekut.

kak @eda:
mmg pun. tu yg x sbr nk tggu sesi membuli tu.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

suka tgk kasih syg antara mereka..suka tgk mereka pakai baju sedondon

eija pun kalau tgk balik gambar zaquan & ziqry berdua mmg senyum2 sendiri semua perasaan ada kan..

ch@ said...

eija:
kita mmg suka sedondonkan dorg. berusaha juga cari yg sama. betulla, lagi kalau kenangkan pangai dorg, huaaaa pening tapi happy.

♥SyilaSyira♥ said...

comelnya bila auni membantu menyusukan adli...adli semakin tembam...adli tido meniarap ye???

ch@ said...

syila:
ha'a. dia meniarap sendiri.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in