Menangis bukan untuk sedih sahaja.

Monday, 5 March 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Hari ku harus dipenuhi dengan kehadiranmu, sayangku fikiranku hanya dipenuhi dengan senyumanmu, alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku, sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu. Hari ku harus dipenuhi dengan kemanjaanmu, cintaku fikiranku hanya dipenuhi dengan suaramu, alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku, sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu, alangkah indah jika dirimu sentiasa disisiku, sayangku berikanku hanya satu hanya satu lagu - Bedroom Sanctuary Lyric.

Go Adli go. Go Auni go.
 Eh? umi sokong siapa ni? hahaaa.

Wah Adli, kakak Auni tidak mahu mengaku kalah.

Maintain la Adli, siap pejam mata. Kakak Auni tidak puas hati. Tomoi-tomoi.

Adli tarik rambut kakak Auni. Hahaaa. 
"tolong!-tolong! ummmiii tolonggg!"-Auni.

Kehidupan semakin mencabar dan menarik apabila kamu berdua membesar.

Aku menangis apabila mereka begini hari-hari, menangis sedih apabila mereka jatuh sakit, menangis gembira kerana mereka membesar dengan menjaga sendiri, menangis pening kerana mereka aktif membuat rumah tunggang langgang, menangis terharu apabila mendapat ciuman kasih daripada abi mereka berdua, menangis syahdu kerana ciuman kasih daripada Auni. "saaayaaang kummmi"-Auni. 

Walaupun, kesudahannya aku yang kena buli. Ergh!

Nota hijau: Mood blues. Entry pun blues.

12 pasang kaki:

mamalieyna said...

betul3x...

serba mencabar dlm mmbesarkan anak2..tp terhibur sangat2x ~

hikhik..sudahnya ummi yg kena buli ye..sabo jerlah..hehe~

@e_da said...

aie ni muka serius je la.. senyum sket.. pandai buli kakak ya.. hihihi

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

comel...tak tahan muka aie serius gila....

eima said...

kuarga bahgia .. terus speechless bila teringat 2 budak kat taska tu

Masya said...

seronoknya tgk anak² membesarkan.. takutnya tgk aie serius macam tu.. anak polislah katakan hihihihi....

eB ezrin said...

kena buli yer? hik3
sukerv tgk :)

Salina@IbuAqil said...

Aqil Naim (",)
"Umiiiii!! Abiiiii!!! Aqil nak join!!! Nak jgk!!! Nakkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk!! Nak join adik Oni & Aie wrestling2.." ;)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

betol2..apa sahaja boleh buat kita menangis kan, apatah lagi bila mmbabitkan anak2 & suami,
melihat anak2 bahagia kita sama turut bahagia..

happy jerk muka ummi oni & aie..:)

sgt geram tgk aie yg bambam..muah..muah..

anisalya said...

macam2 benda yg blh buatkan kita menangis kan? alahai... kummi bukn umi ek?!

ch@ said...

kak ieyna, eB:
mmg selalu mcm tu, mak dia paling last kena.

kak @eda, kak jue, yana:
dia suka buat muka terkejut. mata bolat. hahaaa. muka garang habis takde awek nak dekat t.

eima:
itu la hati seorang mak. aku hari2 rindu kat anak2. kat abi dorang lagiiila aku rindu.

abg aqil:
jom-jom-jom. nnt abg ajar oni tulis ABC dgn nyanyi - oni.

eija:
bila dgn dorang ni tak boleh buat muka stres, nnt berjangkit pada dorang pula, bila dorang stres habislah.

kak anis:
skrg ni musim K, habis smua perkataan nak letak K di depannya.

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

men ape ni arr??? ehehhe

ch@ said...

kak rose:
bila abi balik, sesi buli membuli akan bermula.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in