Aummm, air liur pun meleleh.

Wednesday, 14 March 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Minta maaf, hehee. Bloghijau ni memang banyak cerita anak-anak sahaja. Minta lalu-minta lalu.

Adli pakai baju kakak Auni. Muahahaha.

5 bulan, sama seperti kakak Auni. Berkebolehan meniarap, menelentang, meniarap, menelentang eh alamak, tersekat kat almari pula. Hahaaa.

Hanya menanti dia menjadi kombat masuk bawah meja, mengesot dengan cekap. Tapiii macam dah mula nak angkat montot je. Semua pun Adli nak buat. Tepuk-tepuk-tepuk. Tough tidak semestinya lambat. Berusaha.

Nota hijau: Meniarap sudah, berguling sudah, mengesot belum. Adli, nanti umi buatkan solid-food bubur dengan carrot dulu ye. Wah! makcik makin berusia. Tidakkk!

11 pasang kaki:

mamalieyna said...

clap3x.. 1 lg pencapaian adli ! ^_^

best..tak sabar tggu turn hakeem plak..hehe~

yeaa adli dah nak boleh makan...!

AKO @ retna said...

bolaaattt nya dia skrg!!
lain betul ngan oni ek..

anisalya said...

comel betul budak debab ni. geram je tgk.

from deep of my heart~ said...

Adli, Congrats & Gud Job sayang.. semoga semakin Maju.. Muaahhh suke tengok adli yg Bam Bam tu :)

Nad @ MamaZakwan said...

gud boy la adli!
nnt mamam kasik lagi tough!
hehe

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sikit hari lagi dah boleh merangkak dengan laju la ni..

Ziqry skrg dah 10 bulan bkn main melasak lagi..

pandai btol Adli padang camera ye..
bkn main lg dia tenung...chumel2..

yanti isa said...

tahniah Aie... sikit hari lagi dapat skill memunggah , menyepah dan mengutip masuk mulut .

Masya said...

cuba cha letak barang kat depan tu.. x pun makanan confirm adli terus pandai mengesot ke depan hihihihihihi.....

eB ezrin said...

wahhhh suda bsr dier.
slurpppppppppp... :)

Salina@IbuAqil said...

Nanti jumpa akak nak geget budak ni skit bleh?!
Agagagaggagaga!! Nasib ko lah aie.. ;p

ch@ said...

kak ieyna, kak nad:
gigih minta abi carikan bekas ice-cube utk buat frozen solid food. org lelaki ni, mmg memeningkan.

kak retna:
auni kakak, adli adik, sememangnya berlainan. kakak putih gebu, adik agak coklat.

kak anis:
oloh, azfar akak tu. lagila dah pandai mcm2. best gomol.

kak nisah:
buah hati pengarang jantung hati mak dia. muahahaaa.

eija:
tu yg tak sabar nak ambil gambar studio. mata bolat. dia merangkak, habislah main kejar2 dgn kakak auni.

kak yanti:
huaaaaaaaa-emak yg menangis.

yana:
mmg pun. tu yg tidur pun asyik nak tersondol ke depan je tu. bila dpt, masuk mulut. modal dak kecik.

eB:
slurrrrppp??? megi slurrp berapi. hahaaa.

ibu aqil:
gigit?GIGIT? oooh tidakkk.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in