Kesayangan makcik.

Wednesday, 15 February 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.


Vanilla Coklat makcik ni, eh? Aie dah tak boleh panggil Coklat pasal warna dia dah cerah sikit. Hahaaa.


Aku pun tidak sengaja memakaikan baju Tommy dan Jerry pada dorang, hahaaaa. Meleleh-leleh air liur dak Aie ni, haish!


Makcik interframe mengalahkan Aie. Aie ni buat spoil ajalah.

Nota hijau: Bersyukur atas nikmatmu ya Tuhan.

13 pasang kaki:

eima said...

sgt bolat itu budak...geram betui ...

@e_da said...

khekhekhee oni.. nampak gigi kamu terlopong la kat situ.. aie awat tiso syg... cute 3 of u...

Nad @ MamaZakwan said...

bambamnye die...!
bape kg dah tu?

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

sedondon lagi adik beradik ni..chumell sgt..

alahai geramnye tgk aie posing masuk jari dalam mulut tu..:))

Noli@Ibu Wafa said...

bambam..wafa ajak main nih..hihi

Masya said...

oni kene belajar senyum ttp mulut tau lps ni hihihihi.. malu gigi x tengelam.. elok jer oni ikat rambut mcm tu yer...

rasp said...

eeeeeee gewamnya tgk aie...
molattttt....
dap nie kalo kena geget2 hehehehe

mzhany said...

sebijik cmm muka cha, huhu hany mcm eh cha ke ni eh...huhu mcm kembar lak

mama rifQy said...

salam dear!!! lama tak datang jenguk sini....

ade iras sungguh la dua beradik ni

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

budak kecik tue buat hati rasa berbunga2..nak peluk n cium dia puas2...

ch@ said...

eima:
habis wei lemak aku dia amek.

kak eda:
tapiii kita suka gambar oni yg ni, baru cantik dia senyum.

kak nad:
pengasuh dia kata dekat 9kg. tgkla nnt kita timbangkan kat klinik.

eija:
hahaaa. meleleh-leleh air liur.

noli:
nak main apa wafa? eh, dorang sebaya kan?

yana:
tu la, lbh bersopan sikitkan. payah tu nak ikat rambut dia, kena janji mcm2.

rasp:
ahahah, meh la geget kasi kempis sikit.

hany:
muka i hany? tepuk-tepuk-tepuk sukaaa sgt. kembar tak seiras. kening kot yg sama.

naa:
salam naa. kita selalu gak jengah blog naa tu, baca je la tak tinggal komen. hehe.

kak jue:
meh la aunty dtg tgk aie.

anisalya said...

debab betul la budak kecik sorang ni. aie sm la mcm azfar. ms kecik gelap sikit. skg ni dh tak mcm tu lg dh. mkn cerah nengoknya.

ch@ said...

anisalya:
ada potensi putih tu kak. hahaaa.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in