Berangan.

Wednesday, 18 January 2012

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Tadaaa...

Ooo ada leher rupanya.

Eksyen je tu, ada orang tolong pusingkan. Nak buat sendiri, angkat montot pun tak larat. Mengamuk je lebih. Manja.

Asyik dengan kakak, punya instinct kalau kakak tiada. Kakak nangis, dia pun join sama.

It's ok Aie, teruskan berusaha. Kakak mu dulu buat sendiri je, tau-tau dah pandai meniarap. 

Walawei, Aie nak melangkah ke fasa kedua, meniarap. Now, Aie suka main 'pick-a-boo' [babacak] dengan kakak Oni. Best-best, emak dorang tukang tengok je. Ngeee.

Nota hijau: Projek belum siap. Nak kena beli kertas akibat banyak terlepas kepada Oni. Adeiiilaaa.

19 pasang kaki:

rose ~ Ibu Rafiq dan Aishah~ said...

aishah plak..tiap kali tertiarap..menjerit nangis tangan terkepit bawah badan eheheh

eima said...

wahhh cepat betui meniarap ... fahim dulu 5 bln ... adek plak br leh mengiring

cik Jue Aka Ibu Farisyah said...

dah pandai meneram rupanya..comel...ada leher tinggi rupanya

anisalya said...

dia debab. mmg lmbt skt la. sm je mcm azfar. huhuhu...

Noli@Ibu Wafa said...

tak sabar nk bg wafa adik jugak...kahkahkah...

Lifesaver Hamzah said...

uwais dulu pon sama...gigih..ngamuk takleh angkat badan..hahahahha

rasp said...

slow and steady...
lelama boleh tu....
mmg bambam and buat org gewammmm jer tgk pipi dia tu...

mamalieyna said...

waah tahniah2x...dah niarap dah Aie..^_^

syabas cayang..best la kakakOni bleh main 'babacak' ngan adik Aie...

Nida said...

Muka Aie ada iras2 kakaknya..:)

mekchu said...

selambak pipi aie.. leher pulak berketak.. berat tu nak bawak badan.. peluk best aie nih..

eB ezrin said...

pipi dier? pergh :)

Mama Gee said...

susahlah ummi nk pusing...beyatt...hehe
chubbynyaa si aiee nih....sedap dibuat bantal pelok

PUANSTOBERI said...

Tingin nak dokong bam bam neh.. biler nak jumpa Cha ni. Nati lah.. akan diusahakan. Hikss :D

ch@ said...

kak rose:
serupa je ngn mamat ni. agaknya menjerit ngalahkan aishah.

eima:
perkembangan oni mmg cpt. aie ni, biasa2 je la. seumur dia. perkembangan budak2 lain2. janji sht.

kak jue:
blm lagi kak, dlm proses berusaha. hahaaa tu ar tu baru nmpk lehernya. tu pun mengah.

anisalya:
hahahaaa akak niii.

noli:
lekas berusaha.

puan capa:
tu ar tu. tough sgt.

rasp:
ikut jejak kakak dia, mmg tak sabar2. smua nak cpt je.
pipi pau. alaaa rasa nak mkn pau pulek.

kak ieyna:
blm kak, tgh gigih.
hahaaa kakak terpengaruh dgn kartun jojo.

kak nida:
yups.

mekchu, mama gee:
bantal peluk mak dia bila oni kena peluk dgn abi.

eB:
ngeeee.

kekda:
ooohhh, dialu-alukan kekda.

@e_da said...

baju aie sama baju abg mika la... omeiiiiii

Izan Ishak said...

ketak2 lehernya aie tu... bestnya dah melangkah ke satu fasa baru. lepas ni dah boleh main2 ngan kakak oni cara org besar... kalau malu2 je tekup muka kat bantal tu... hehe

ch@ said...

kak eda:
ehehe...sama eh. kawan bagi baju ni,masa dia lahir hari tu.

kak izab:
dua dagu kak. hahaha tu la tu, tak sabar dia boleh main dgn kakak dia.

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

chaiyok2 aie, dh boleh meniarap dah, x lama lagi merangkak x larat ummi nak kejar..hehehe

Ziqry skrg bkn main laju lagi merangkak, dh pandai berdiri n yg pening tu dh pandai naik tangga, mmg cepat rasanye nak dibandingkan dgn abg dia dulu...

ch@ said...

ahaha, suka tiarapkan dia. suka tgk dia angkat kepala tinggi2. pastu mata dia memandang keliling rumah dgn mulut bising. sweetnya moment.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in