Keluarga si hijau.

Thursday, 22 December 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

 Oni: yumm-yumm!

 Oni lagi: dah sampai tempat ni, dia taknak balik. Huhuuu.

 Oni dan Abi: yumm-yumm, abi tak malu.

 Aie: seriusnyaaa.

 Aie: ooo nak nyanyi rupanya. Pitching lari la yanggg.

Aie dan Umi: ehehehehe, nak tanya ni je, serupa? agak serupa? rupa siapa?

Daaa. Terima kasih sudi datang tengok dan komen :p wiiiiiiii.

9 pasang kaki:

♥cikmOt♥ said...

tembamnya aie...geramnya nak picit...hehehe...

Ibu Iman said...

tembamnya aie!!! rs nk picit2, gomol2 jer

eB ezrin said...

sruper auntie eB la :)

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Aie Bam Bam mcm rupa oni la...
heheh adik oni kan..

tp bila tgk pic akhir tu mcm rupa umi dia pun ada..anak beranak mmg xdpt lari iras2 tu ada..

mcm zaquan n ziqry la, kadang2 mmg nmpk sama sgt muka diorg adik beradik, tp asben eija ckp rupa ziqry betul2 rupa eija...hehehe..

Salina@IbuAqil said...

Aie rupa Kak Oni!!!! Hik3!!!!

ch@ said...

cik mot, mira:
ahahaha, meh ler meh. tak larat dah nak kiss dia.

eB:
aik? [sambil garu dagu]

eija:
Oni? cis Oni lak dpt saham.
ha'a ziqry mmg rupa eija betul. tgk skali je, terus muka eija.

ibu aqil:
Oni? ces! kakak dia lak dpt saham.

anisalya said...

comel aie tp tak ada iras ch@ la. hehehe... oni pun sedap je mkn aiskrim ek. anak2 kan!? mcm2 fiil.

mamalieyna said...

woo seriusnye Aie..ada gaya inspector sahab ni..hee~

ch@ said...

anisalya:
tak iras ke? alaaa. hiii.
baru dua dah pening. kita langsung takde pengalaman jaga dak kecik.

kak ieyna:
ahahaha anak bapak.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in