Anak-anak.

Monday, 21 November 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Wajah kesayangan hamba dan suami. Tadaaa.

 Buah hati: Auni aka Oni

 Cinta hati: Adli aka Aie

Buah dan cinta hati, Oni dan Aie. 

Tengah bergosip la tu. Si baju kuning CNN, membawa berita, mereka cerita. 

8 pasang kaki:

@e_da said...

rinnnnnnnnnnnnduuu letak gambo mak dia sekali okehhh

♥SyilaSyira♥ said...

alolo...muka aie dah nampak kematangannya...kakak oni gosip apa ngan adik tu...tgh bgtau camna perangai umi kat aie yek..kikiki

Sweetmama@EiJa ZaQuaNZiQrY said...

Cha dah mula keje ke?
Aie sudah nmpk besar la..dh berubahh sikit wajah dia..
nmpk chubby n sgt chumell..:))

mamalieyna said...

hikhik..comel bergossip budak berdua ni tau.. itu girl bertemu boy, if dua2 boy camno gayanya nnti..hee~

Salina@IbuAqil said...

Hik3!! Aduhai!! Terlepas rindu dendam ibu ni.. ;D

ch@ said...

kak eda:
malulaaa.

syila:
tu la tu, dia bercerita mcm adik dia dh fhm bnr.

eija:
mggu dpn baru naik.
dh mmbesar, hasil bf dan fm. muahahaaa.

kak ieyna:
dua2 boy, mak dia pengsan. hahaaa. takpun, bila bsr dua2 hilang abi bw main bola.

ibu aqil:
hehehe, ibu niii.

anisalya said...

sronok tgk anak2 ni. tp akak ni kena pantau lebih la bebudak ni dgn Azfar. alya okay je dgn adiknya. kalau anis bahaya skt sbb dia tak faham apa yg dia buat tu bahaya wlaupun intention dia nak main2 je dgn adiknya.

ch@ said...

anisalya:
anis tu kecil lagi tapi dia fikir mcm org bsr. org bsr buat dia pun nak buat jugala. oni pun sama.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in