Gift daripada kakYanti.

Monday, 31 October 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Aku sudah sedia terlupa kakYanti ada minta alamat rumah. Hahaha! betulla bersalin ni, memutuskan urat peringatan. Dia pergi bercuti ke Sabah dah lama, entry blognya pun dah pelbagai aktiviti berupdate.

Gift daripada seberang laut. Hendak sampai ke sana, entah bila. 

Terima kasih kakYanti. Orang maintain walaupun beranak lima. Yang buat aku kagum, walaupun dah beranak lima, tapi cergas gigih belajar, pandai berfoto-foto tembak-menembak, sempat masak-memasak. You inspired me kakYan.

Wajah-wajah kesayangan kakYan at Kami In The House

Terima kasih banyak-banyak kakYan, dah pergian jauh pun masih ingat kita yang tak seberapa ni. Hiii, love u much - ayat nak tackle dak Akim sebenarnya. kuikuikui!


6 pasang kaki:

mzhany said...

huhu seronoknye...murah rezeki cha...

anisalya said...

dpt hadiah ek... pelupa tu tandanya dah tua la ch@. hahaha...

mamalieyna said...

best2x..tu yg best bila ramai kawan baek ni..hehe~

yanti isa said...

thanks cha for the nice entry . May our friendship last forever.

Aini Arif said...

ye la bersalin ank laki putus 2 urat, ank pompuan 1 urat, so aini ni 4 urat dah putu kihkihkihh..best nye dpt hadia dr sabah baaa

ch@ said...

aini arif:
mcm ni ke? ini kena sediakan buku nota banyak2 ni. tulis semua benda kalau nak beranak ramai.

kak yanti:
aminnn, sama-sama akak cun.

kak ieyna:
btl la kak. suka sungguh dpt hadiah dan org ingat kita ;)

anisalya:
apa? tua? tiiidaaakkk!!!

hany:
alhamdulillah.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in