Kad raya daripada geng hijau.

Saturday, 27 August 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ye pasti dah ada yang mulakan perjalanan pulang ke kampung, aku? masih steady lagi, belum packing belum apa-apa lagi, hahaaa. Abi kerja la, kasi dia setel kerja dia dulu.

So dek kerana masing-masing dah mood raya, makanya aku pun nak tayang gakla kad raya yang telah mencetus kontroversi antara aku dengan PA, Jeanne - dia jeles asyik kena amek surat untuk aku je. Ngehehe.
Datang daripada Bonda Wiya-selagi baby belum keluar. Atau kakFaizzah atau kakLong. Tahun ni aku sangat berharap berpeluang untuk bertentang mata dengannya. Saban hari berjanji, tapi suanya tidak juga sehinggalaWiya dah makin cerdik, dah makin petah dan besar. Maafkan daku bonda. Hihiii.

It's green, siap ada duit raya for Oni. Terima kasih bonda. mmmuah.


***************************************************

2nd card come from, kekDa atau pnStoberi. Kesian kekDa ternanti-nanti kad raya dia sampai kepada aku. Katanya nak buat surprise tapiii agak terlewat sampainya.

Cantik tulisan tangan kekDa. Love it, jatuh chenta. Terima kasih kekDa. Terharuuu.


****************************************************

3rd card from Bee. Sampai hati ko kata aku tak geng ngan ko Bee. Sob-sob-sob. Aku bukan jenis cepat lupa kawan. Aku ialah orang yang menghargai persahabatan. Cuma, kekangan masa, kekangan persekitaran, kekangan kesihatan yang membuat aku terlupa seketika. Biasala, aku blogger biasa-biasa je. Kadang-kadang mengalami kemurungan juga. Manusia.

Kad raya kartun. Ahaks macam ada maksud tersirat je ni Bee. Hehehe. Terima kasih Bee.


Sekian sahaja kad raya 2011, mungkin. Mana tau naik raya ada orang sudi nak hantar lagi kan? hahahaha. Apapun selamat beraya korang. Mmmuah-mmmuah-mmmuah.

3 pasang kaki:

PUANSTOBERI said...

ha...akhirnya sampai pun. hihi. punya nak wat saprais kan, akak lak yg saprais. hihi.

oh...malu lak rasa antar tulisan tangan tu. hihi. lenkali taip je lah seme :D

mamalieyna said...

jln2 menjelang raya...hee~

alolo, bestnye dpt byk kad raya..kak eina tak sempat nak main pos2 la..e-kad raya je sempat..hee~

ptg ni sempat balik johor jap..lalala..^_^

selamat hari raya ~

ch@ said...

KEKDA:
cantikla kekDa, kita suka tulisan mcm tu, tegak lurus je.

MAMA LIEYNA:
blk Jhr? kita tgk akak mcm tak beraya je. hehehe. kita sakan kak. tak ingat tgh bawa perut.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in