Setiap pagi.

Wednesday, 11 May 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Ada ke patut kan? datang kerja beria-ia bersemangat, bila kerja siap termenung mengira detik waktu yang berjalan. Sungguh lambat waktu nak balik. Hahaaa. Itu aku la tu, tah perangai daripada mana boleh bertiup melekat kat aku pula.

Setiap pagi pun macam ni, bila tiada kerja maka termenungla aku depan pc, jalan ke blog sana-sini. Melihat persekitaran blog yang tak berapa ramai nak update. Rajin benar masing-masing menyertakan diri dengan contest, kagum aku. Aku? hihiii.

Bila kerja bertandang, mulala nak hangin sebadan, padahal kerja bukan rushing sangat pun, boleh je buat tenang-tenang. Selagi tak setel, selagi tu terfikir-fikir dan kadangkala boleh masuk mimpi. Masa berjalan laju je, macam tak cukup. Huhuuu.

Ok dah, tu je nak cerita. Merapu. Terima kasih membaca. Hahaaa. Hati tak sabar mau cutiii. Cutiku approved. Yippi-yippi.

5 pasang kaki:

Bond@ While@ said...

cuti nak g mane tu..waaa nak jalan² ek.

mamalieyna said...

hehe...cuti g mana cha?..kak eina pun cuti gak..yeaa...tp balik kg jer..huu~

ch@ said...

bondaWiya & kakIeyna:
cuti balik kampung je. Lama tak cuti panjang2 berehat di kampung halaman.

Izan Ishak said...

betullah lah cha...kak izan pun ada masa sgt bosan dok ngadap blog ni. tp kalau tak hapdet nak buat apa ye? jalan2 je pun bosan.

bestnya cuti...cuti panjang ke?

ch@ said...

bondaWiya dan kakIeyna:
cuti pulang ke kampung sahaja ;). lama tak habiskan masa duduk rumah.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in