Coklat Almond memikat.

Monday, 18 April 2011

Assalamualaikum dan selamat sejahtera.

Rasanya tidak terlalu manis, tidak juga terlalu tidak berasa. Sedang-sedang dan sangat memikat  selera. Cara membeli mudah cara penghantaran juga cepat.

Harga berpatutan, dengan saiz dan mutu atau kualiti. Ini diaaa, memperkenalkan Coklat Almond buatan tangan daripada GeeJaa's Cottage. Yummm-yummm-yummm.

Elok je aku nak keluar daripada opis, bertemu abang Pos Malaysia, berbaju oren menyala. Terus dengan tak malunya aku pergi terkam. Hahaaa, budget macam betul je barang aku kan. Betulla, kalau salah memang malu ah.

 Kulit luar.

 Isi di dalam. Sayang betul aku kepadanya.

Aku ingat aku dapat hanphone, siapala yang sudi benar nak bagi handphone free sekarang ni kan. Bila dibuka, tadaaa. Ohhh sayangnya nak makan. 4 biji daripadanya aku bagi pada dua orang kawan, makan sama-sama. Yang lain aku makan seorang. SEORANG. ok. hiii.

Ok, dah kecur liur ke belum? kalau nak rasa, silalah ke GeeJaa's Cottage ye. Macam-macam aada. Daaa.

10 pasang kaki:

.: iEyLa :. said...

waaa...nk jugak..hihi

@e_da said...

coklat yg sedap.. akak ada lg syg nak makan sebab lawo.. hehehhe

♥ aNJe a.k.a MaMa_BaLQis ♥ said...

sayang nak makan kali simpan nanti tak leh makan plak, bak mai sini kita tolong makan kan

CiK Jue aka ibu FarisYah said...

coklat yang sedap...memang sayangkan nak makan,,,,

rasp said...

memula baca entri cam pelik leee..
bunyi macam merasa benda...
tapi tgk 1st pic cam kotak hp hehhehehe...
tipah tertipu gitu :D

Zaidah said...

klu cha sayang nak makan...apa kata bagi kat zai...biar zaitolong makankan...hehehe

EiJa ZaQuaN said...

dpt rasakan msti sedap coklat almond ni..hehe

dpt pulak ibu mengandung yg makan..lagi la..hehehe..

ch@ said...

ieyla:
bak duit kita order :p

kakEida:
hahaaa. makan je wrapping tu boleh beli banyak2 ada jual kat kedai, warna-warni, masuk balik dlm kotak lutsinar tu, letak atas meja.

anje, kakZai:
anje dgn kakZai pun suka coklat ye. hehe. orang sayang nak makan, dia pula voluntier nak makan. isk-isk-isk.

cikJue:
sebab dia istimewa, tu yg syg tu.

rasp:
hahahaha. skali-skala.

eija:
hahaha bila ibu mengandung yg teringin, memang habisla.

♥sYiLaSyiRa♥ said...

klo dapat hfon alangkah bestnya...tapi dapat coklat lagi sedap..klo xabis meh pos ke cni k..hahahha.

ch@ said...

syila:
amboi-amboi, insya-Allah satu hari nnt sampai ke sana. kalau nak rasa order je la. semuanya di hujung jari sekarang ni.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in