Ini kerja Oni la umiii.

Tuesday, 4 January 2011

Yuhuuu. Salam semua.

Satu hari, umi abi bawak Oni pergi beli barang dapur. Macam biasala Oni buat projek sendiri. Abi belikan Oni smarties malangnya Oni jatuh gedebuk pegang smarties tu, habis terus kosong sebotol smarties.

Oni nak kutip semula tapiii abi babab. Kotor. Umi dah hilang, dia tak sampai hati nak tengok drama masa tu. Mujur ada lagi sebotol smarties, tapiii umi abi tak bagi buka. Takut Oni jatuh lagi.

Hari tu pak su datang bawak handphone tuk Oni, hahaaa. Oni dapat Sony Ericsson pak su bagi. Oni suka sangat.

Tapiii tak sampai dua hari handphone tu habis diratah teruk oleh empunya badan. Pergh! umi abi pun tak reti nak ratah handphone sampai patah riuk camni.

Pak su bawak Oni pergi kena bali smarties lagi. Hihiii. Oni sukaaa.


Ada macam gambar dalam IC tak? hahaaa. Oniii pempuanla, bukan lelaki =)

Umi tengah busy siapkan giveaway dia, banyaknyaaa hadiah umi beli. Sampai 15, Oni lak yang rasa sayang nak bagi kat semua orang. Hihiii.

Sekiannn: Oni :p


19 pasang kaki:

Farra Dhelina said...

tinggi nya perut oni!! heee

eima said...

kesian oni..hahaha comey

Cik Shiqa said...

oni oni...heheh meh2 anty cubit pipi sket.. x perla oni lasak sikit.. nnt dah besar, mest transform ke gegurl ek :)

Hidayah said...

tgk gmbar atas pompuan,tgh aik lelaki scroll atas balik pompuan scroll sampai bawah oooo betulah pompuan heheh..cute la oni..

Zaidah said...

yang penting oni cunlah.....

alexa yussida said...

sweet post akak:)

oni akn snyum2 bila dah besar nti n baca smula tulisan umi dia ni:)

mzhany said...

oni, bgtahu umi, auntie hany sabar menunggu keputusan GA ;)

Mama Kembar 3 said...

tomeinya cik oni yg putih gebu nih, cubit kang! hehehe

ch@ said...

kakFara:
baru2 ni je dia naik, hari tu dah surut. hihiii.

eima:
kesian kenapanya? nakal sangat, siapa suruh berlari. mentangla k4 tu lapang.

shiQa:
hopefully la shiQa, jgn esok orang datang minang dia selamba kodok mcm takde perasaan sudah.

hidayah:
hahaaa. itu la Oni. namanya AUNi = ketenangan, tapiii aktif je nampaknya.

kakZai:
hahaaa 1st time dengar ni.

alexa:
kekonon Oni la yg taip sendiri ni. lupa buat tandatangan. Oni-Oni.

hany:
dah ada, tungguuu.

kakNani:
dah hampir gelap juga tu. pantang balik kampung asyik nak main kat luar. kulit ikut mak dia.

@e_da said...

aduhai sian oni kena babap.. mesti umi tak sampai hati tengok kan.. oni budak baik kan..

PuanBee said...

ganas yer oni..

qellissa said...

oni, oni..mcm2 lah kamu ni..abis henfon tu..by the way mmg ada sipi2 cam boy..maybe coz rambut oni pendek kot..=)

Huszaini said...

Comelnye Oni!

dilazfamily said...

comel oni. ada rupa lelaki erk. pas nie mesti dapat adik lelaki. bile oni nak adik lagi?

ch@ said...

kakEda:
kalau dah menguji tahap kesabaran, kena la babap kak. dia sangat baik sebenarnya.

bee:
lasak.

Qellissa:
jagan rupa ni sampai besar sudah, parah mak dia terpaksa tukar barang dia smua pink.

huszaini:
heheee.

dila:
masin mulut awak dila. sedang dalam proses la niii.

Ogy said...

cer tgk muka syahdu dia tu..nk marah pun tak jadi lee...aduss...hehe

ch@ said...

mamaGee:
muka kesian. cair yg menengoknya.

EiJa ZaQuaN said...

hehe..lasaknya oni ..tp biasala cha bdk2 tgh nak naik..mmg camni..eija pun pening ngan zaquan kalo lepaskan dia kat pasaraya.

ch@ said...

eija:
kan? tapiii biarla dia aktif. perkembangan yg baik.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in