Time running fast.

Thursday, 28 October 2010

Salam satu Malaysia, ya aku tau semua dah tak sabar nak tunggu hari esok. Lastday, pastu cuti. Ohoi! sungguh pantas minggu ini. Baru je pergi bershopping barang dapur minggu lepas, minggu ni kena beli lagi. Adeh!

Tak sabar aku nak duduk rumah berulit dengan cikOni. Muahaha.

Sejak dah tumbuh gigi geraham, cikOni makin berdikari. Dah tak suka dipeluk-peluk. Dah boleh disuruh membuat perkara-perkara yang senang dan yang penting dia dah pandai beremosi. Anak... anak.

CikOni semakin fleksibel. She learn more, more and more. One fine day, she can be;

Ahli gimnastik negara =)

Mungkin mengekori langkah Edry Kru.

Pakar memasak seperti mana Chef Wan.

Pakar IT dan telekomunikasi.

Pegawai perhubungan awam.

Atau, pengganti make-up artis terkenal.

~)@ Oni sayang, apa jua bidang yang diceburi, umi dan abi doakan yang terbaik ;)


20 pasang kaki:

sarah-najwan said...

comeynyer cik oni...bestkan dpt berulit ngan anak2..

ann @ hatiberbunga said...

betul! betul!
pejam celik. pejam celik. tetiba anak dah skolah.. pastu tetiba anak dah masuk U... pastu tetiba anak dah gatal nk kawen.. pastu tetiba terada cucu lak. masa.. masa.. ;)

Bond@ While@ said...

hehehe..dak auni yg comel! Suka gambar 1st tu..comel!!

rasp said...

very adventurous lil girl ya...
bagus...minda dia sentiasa bergerak...clever girl...

@e_da said...

mmg boleh tahan anak dara sorg ni.. muka dah macam muka umi dia.. heheh oni ...oni

alexa yussida said...

cik oniii!!!alala gerammnyer tgkk..

*luv Syahnia* said...

cik oni makin comeyyy lah
teringin nk jumpa cik oni ;P

mngkn akan mnjejak lngkah
abi dia jugak..jd pegwai p***s
hehe

[-suziey-] said...

hahahha comel je cik Oni yek..waaa dh tumbuh gigi..msti dh pndai baca kitab mcm dlm pantun tu.ekekek:p

qellissa said...

cik oni cam anak cina lah cha..sepet je mata dia..yelah apa jua yg anak kita ceburi doa ibu bapa itu yg penting kan..=)

mekchu said...

hehehe.. pakar ekonomi tertnggal.. sgt comel la oni..

cha said...

kakSarah:
sungguh best, walaupun kekadang dia buat kita jadi hulk.

kakAnn:
cuak ni cuak, kena kejar tambah ahli keluarga secepat mungkin =) miahaha.

bondaWiya:
kakak wiya lagiii comel, jeles sungguh ngn rambut kakak wiya.

rasp:
mungkin... penangan dutch lady ;)

kakEda:
apa? ada rupa umi dia? waaaaaah... (kembang setaman)

alexa:
nak tengok sangat kan? haaa ni la dia, cuma dia tak reti tengok kamera, mungkin... bukan going to be a model ;)

ain:
ada gambar dia jadi kombat, lupa nak letak, banyak lagi cita-cita dia boleh dan akan jadi =)

[-suziey-]:
dia mmg dah tumbuh gigi, tapiii geraham baru naik.

Qellissa:
seluruh wajah ini, cetakkan mrABi nya ya, kecuali kulit. Doa ibu paling mustajab ;)

mekchu:
nak ikut jejak langkah abg Najmi yg suka berlari dan tembam.

Yann Mazian said...

muncung nyer mulut Oni bila main telefon tuh. comel! :D

♥sYiLaSyiRa♥ said...

comelnya oni....suka gambar ahli gimnastik

cha said...

yann:
main snap je, ssh nak amek gmbr dia skrg, dia nak pegang kamera sendiri.

syila:
semua suka gambar cincai tu. main bedal aje.

mama rifQy said...

oni bakal ahli gimnastik!!hehehhehehe

cha said...

mamaRifQy:
tapiii dia rajin memasak. hrmmm...

EiJa ZaQuaN said...

alahai serba boleh la cikoni ni..biasa la time ni la diorg nak explore sume..hehee..

cha said...

eija:
betul-betul. ada yg lebih extream daripada niii.

Cik Shiqa said...

oni memng berbakat ni.. caya lah oni, give me 5. kalau oni jd mekap artis leh la solekkan umi dia hari2

cha said...

shiQa:
owh tidakkk, nnt mrABi tak kenal isteri dia.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in