1st Giveaway Dari Prokesihatan

Wednesday, 6 October 2010

Terkejut ke? tiba-tiba ada GA kat sini, sekali sekala interframe. Ala nak joint jugak ke? ok-ok.
[KELiK SiNi]

Due 31 Oktober 2010.

~)@ Kalau nak beli dulu boleh tak? haha... memang dah lama nak beli natang ni.


9 pasang kaki:

zulaikha said...

Salam..thanks join giveaway prokesihatan.Semua syarat dah dipenuhi dan LULUS.Semoga berjaya

psstt..nak beli dulu takde masalahnya.Inform je.Sementara stok tgh ada ni kenalah cepat he3

qellissa said...

ader GA? gudluck ye cha..

cha said...

ikha:
lepas GA pun boleh beli kan?

Qellissa:
terima kasih ;) saje je, selalu letak GA kat blog Oni...

Diyana Zulkifli said...

beli cha.jgn tk beli.akak n hubby ske beli yg kinohitmitsu nye produk tp..hmm.mahal la sgt.huhu.apapun berbaloi..best !;)

cha said...

kita nak beli kinohimitsu tu, manjang lupa.

mekchu said...

dah try lom? nnti kasik testomonial tau..

cha said...

mekchu:
alaaa GA, tah dapat tah tidak, kalau dapat nanti kita beritahu :D

zulaikha said...

Salam..takpe,nak beli lepas giveaway pun boleh.Kalau menang dah kira rezeki.

cha said...

ikha:
ikha bagi kita menang la... haha...

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in