10.10.10

Sunday, 10 October 2010

Sungguh cantik hari ini, jatuh pula hari minggu. Maka, ramaila yang berebut tarikh hari ini.

Selamat Pengantin Baru

buat kawan baik aku

Muhammad Farhan Sukiman & Pasangan

= semoga kekal bahagia hingga ke anak cucu, ke akhir hayat =

Selamat kepada mereka-mereka yang menjadikan hari ini sebagai hari bersejarah. Memang best.

Hari minggu yang gembira =)

10.10.10

~)@ Semuanya serba 10 la ye.

6 pasang kaki:

@e_da said...

samaplak tajuk kita harini cha... hehehhehe

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

cantik mmg cantik sis
sng nak ingat
tp kalau lya nak kawen
xmo amek tarikh2 yg cmni
tu pe yg lya pkr la
sbb nanti mmg ramai gile nak kwen trkh2 cmi
so, ramai la yg xdpt attend majlis nnti sbb kena p byk mjlis'
hehe

sarah-najwan said...

hari ini jugak..besdey kawan lama saya..cantik date ini..

Rara Nasiha said...

selamat pengantin baru buat kawan kamoo.. :)

Cik Shiqa said...

ari ni betday puteri, anak sedara en.dotdotdot yg ke 5 tahun. cantek tarikh nya kan? :)

cha said...

kakEda:
haha... ini entry autopublish. miahaha... time entry ini dipublish, sedang berendam di sungai =)

Lyaa:
lamanya Lyaa tak jengah akak kat sini, Lyaa buat 11.11.11 pulak, tahun depan je pun =) nikah je. sanding buat hari lain.

kakSarah:
bersejarah tarikh ni kan?

rara:
haha my bff tau. terima kasih ;)

shiQa:
really? happy birtday to her. seronoknyaaa...

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in