Ikhlas.

Friday, 24 September 2010

Tidak ada apa-apa yang aku harapkan kecuali mereka memang seikhlas hati mengekori aku, mengekori perkembangan cerita-ceriti berkisar tentang aku.

Terima kasih yang tidak terhingga, cantik nombor ni. Triple 1. Ampun dan maaf kupohon sekiranya terdapat kekasaran bahasa yang membuat mereka-mereka terasa hati.

Terima kasih daun keladi, lain kali singgah lagi. Gembiranyaaa aku...

~)@ Satu hari andai kita ditakdir bertemu, detik itu akan aku kenang seumur hidup.

5 pasang kaki:

De'din said...

dedin yang ke 107 ! hehe
:)

yanti isa said...

I follow ... bak kata abang Jem..jom ambik award di blog akak pulak

♥sYiLaSyiRa♥ said...

insyaallah da rezeki, umur yg panjang kita pasti berjumpa...mau cubit-cubitan cik oni...hihi

Yann Mazian said...

iya kan kak. kalo ada rezeki, mana tahu kita akan bertemu. mesti time tu kan? seronoknye kalo dpt jumpa ngn akak. ngn cikOni. kan? hihi. :D

cha said...

de'din:
terima kasih yg tidak terhingga ya.

kakYanti:
betul. ada award? nanti kita ambil ya.

kakSyila:
yea... apa? nak cubit Oni? kalau dia tak nangis, cubit la lagi.

yann:
akak tak pernah jejak sabah lagi.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in