Tak puasa

Monday, 30 August 2010

Hujung minggu yang biasa-biasa aje, huiii setel juga memasang langsir, ketuk sana, ketuk sini, panjat sana, panjat sini. Puas hati aku. Mujur juga la cikOni tu buat hal sendiri, takde la dia duk sama menyibuk time aku buat kerja-kerja tersebut.

Sabtu, going back to Langat, punch-card macam biasa. mrAbi ada bisnes baikkk punya, malas nak masuk campur. Yang penting aku tak lekat kat rumah, habis semua kaum makcik aku ziarah. Ziarah singgah berbuka namanya. Kehkeh, hari Ahad aku bantai tidur, sama ngan cikOni.

Sampai tahap, mrAbi kejut suruh siap balik KL, haha... tak guna punya menantukan, tak boleh diharap langsungkan. Nasiblah. Lagipun puasa takde apa yang boleh dibuat melainkan tidur secara berjemaah.

Haaa... budak ni tak puasa, dia sedang asyik makan biskut. Habis bersepah satu rumah. Kerjanya asyikla nak berjoget. Pantang dengar muzik cepat je dia.

Bila dah dapat kaki, dah berlari, panjat turun sofa, dia tidur sendiri. Haha... Letih sangat la tu kan?

Iya... bila berbuka dia joint sama, belum azan lagi air dia dah secawan habis. Dah pandai minum guna cawan tu, tapi... tumpah basah juga baju.

Bila balik Langat, macam biasalah. Kerja pusing rumah to'ki dan umi tok. Main bunga api, meriah.

~)@ Minggu depan balik kampung... yeay!

2 pasang kaki:

mekchu said...

ooo.. tak puasa ye.. hehehe.. comel je cikOni tido.. dia mmg tido bawah ke?? baik je..

*luv Syahnia* said...

cam2 gelagat cikoni
dbulan pose yea..hihihi

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in