cikOni berpuasa

Wednesday, 18 August 2010

Di satu petang yang hening... Tinggal aku dan cikOni. Walaupun berpuasa yang yok, cikOni tetap letih.

Oni:
umiii... lama lagi ke nak buka puasa?

umiOni:
lama lagi, azan Asar pun belum, kenapa?

Oni:
Oni dah lapar la umi. Boring. Abi takde.

umiOni:
tengok TV la, tak pun tido. tak la letih sangat.

dan tak lama kemudian...

Tilam pun kamu angkut sekali ye cikOni. Memang mengganas bila dapat tidur.

~)@ Masa sahur cikOni memang tak bangun, so aku dapat sahur dengan aman. Masa buka, biasanya dia tertidur juga, haha... syok puasa aku.

6 pasang kaki:

Zaidah said...

memang nampak letih btul cikoni tu..penat.... :)

Hanim said...

cian dier..letih menunggu berbuka sampai terlena...

shakirah_kiyo said...

Kiyo tau nape cik oni tdo ganas... Tengok la mak die... hahahaha

ch@ said...

kakZai;
haha main je kerjanya, mana tak letih.

kakHanim;
haha mcm mak dia satu tika dulu.

kira_kiyo;
oiii mak dia tido sopan santun tau ;)

*luv Syahnia* said...

besttnye tgk cik oni tido..
ha jelezzz..hehehe

ch@ said...

meh la joint sama auntyAin :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in