Wanted

Wednesday, 7 July 2010

Anak saper la ni kan? tembamnyaaa pau dia, mulat kiri kanan. Gebu sungguh.

Auuu chaaak???

Agaknya emak, bapa dia tembam macam dia juga ke?

Huiii mau lenguh dukung ni :D

Dah la tak berambut, senyum sikiiit je.

~)@ Ini entry interframe, muahahaha balik keje ah, buringgg kaki gosip tak cukup korum :p

6 pasang kaki:

DDrfauziah said...

Aslmkm ch@.
Anak kecil ini kaget agaknya!
Acah aja atau ada upah habuanya?
Nak ketawa malas, nak menangis pula letih. :)

ch@ said...

@DDrfauziah~
haha...dah besar ni, dia mmg kedekut senyuman tapi jarang nangis, suka menjerit.

IMAN'S UMI said...

Ala I dpt teka, ni Cik Oni, apesal wanted ni? Buat kesalahan apa lak? Geramla ngan pau Cik Oni...geraaammmm

Diyana Zulkifli said...

tembammnyee..picit sikit utk saya!.

ch@ said...

@IMAN'S UMI
~ dulu punya pau ni, skrg dah takde.

ch@ said...

@Diyana Zulkifli
~ penyet la nnt, kena picit. skrg dia dah kedekut pp laaa.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in