biarkan mereka 2

Sunday, 4 July 2010

Ajeem & cikOni & Eiad keluar ikut tingkap pada 2009
'tangan kat mana tu cikOni? suar dah sempit ke???'

Akhirnya kami bersua juga, kakNa menyambut dengan rasa girang, berjumpa dengannya bagaikan dah kenal bertahun-tahun. Mesra. Padahal 1st time jumpa.

Sudah ada di rumahya beberapa orang blogger juga, direct yang aku tahu bondaRanea, yang lain lost. Itu pun hanya tahu bondaRanea, yang pasti bukan nama dalam icnya. Ampunkan aku kak. Aku ni pemalu orangnya ;)

Oooh mataku terus tertarik kepada meja yang penuh makanan. Amboi kakNa, ini dah macam kenduri sambut menantu ni. Mewah makanan.

Bila mak² yang peramah bertemu. Kecoh. cikOni pula amat baik hari itu, superb la menunjukkan skill berjalan dan skill berdikarinya. Yeay, dia tak buat perangai. Dah besar.

Singgah di Tesco Extra, Selayang. Pertama kali membiarkan cikOni berjalan sendiri. Haha, teruja sungguh dia. Menonong aje. Comel betul dengan gaunnya. Bila dia dah penat, dia merangkak. Ahaaa u are the best cikOni.

Akhirnya dia terlena dalam dukungan mrAbi. Keletihan yang teramat.

cikOni sebelum kerumah Ajeem

~)@ Terima kasih kakNa atas 'boncrot' yang banyak itu. Sungguh 6 orang makan pun tak terhabis :D. Rezeki.

3 pasang kaki:

ch@ said...
This comment has been removed by the author.
LanaBulu said...

makan besaq lagi...
nanti maksu balik pun makan besaq juga kan..
hai..nasib badan lah ch@,...
lagu ni selalu mau naik kilo tu....
alamat anak dgn mak nanti...oppp!
hee..

ch@ said...

@LanaBulu haha tak kisah PakLan, selagi tak lebih 50kg :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in