sudah mari

Saturday, 5 June 2010

cikOni 6bln dlm perut

Yeay, coming moon. So, penantian berakhir juga. Bukan aku tak nak bagi adik kat cikOni, tapi belum masanya lagi. Almaklumla, aku kan ceaser, jahitan, cantuman yg dalam² tu memerlukan masa lama tuk betul² sempurna.

Tapi tak dinafikan jugak aku dah rasa rindu sangat mau pregnant. Mau pakai baju² pregnant kembali. Menjadi umi buyong. Ahaks!

Tunggu je la ye, masanya akan tiba juga. Next year start mega project. Hihi!

Mata cikOni beransur sihat. Terima kasih doakan kitorang sekeluarga. Hopefully baik sepenuhnya menjelang petang kang. Aku nak kuar dari rumah ini, sungguh bosan lor. Shopping time :p

Next week, mrAbi going to be mrMama, menjaga cikOni sepenuhnya sepanjang siang hari. Seminggu pula tu. Aku tau mrAbi boleh buat punya. cikOni memang suka dengan dia. Haha!

~)@ tiada adik pada cikOni pada masa ini, pasti :) @(~

8 pasang kaki:

*luv Syahnia* said...

moga2 cpt cik oni dpt adik..
nanti dia ada kwn bmain..hehe

kak pasang azam utk thn 2011 ^__^

IMAN'S UMI said...

Hoh xde adik utk Cik Oni?! hehehe...kita serupa rupa2nya...sy pn msh tkt lagi...ngeri ingt cerita dulu. Nk kemana plak next week?

LanaBulu said...

Ch@..
project mega tu elok bermula dari sekarang..
pasai?
Bulan posa nanti boleh posa penuh...
dan adik baru pun datang diawal tahun...
ok..?
heee..nak ngajorr lak..

TokNabe said...

Ingat apa yg sudah mari tu...

ch@ said...

ain -> ye mmg tu la azam 2011 ;)

umiIman -> hehe ;) kan? seriau tang kena belah tuuu...

ch@ said...

pakLan -> sabar je la PakLan ni. haha!

tokNabe -> hihi, jgn mare tok.

h0ney said...

bagus2 lekas2 dapatkan oni adik.

ch@ said...

honey -> ceh! awak dah bersalin ke?

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in