jalan² cari makan

Tuesday, 15 June 2010

Haaa... kali ini kita makan di IKEA, kata pnIzma kedai makKiah, haha... dia ajak aku makan meatball, cis kenyang ke makan meatball sesaja. Kenyang oiii sampai mata aku tertutup masa menaip entry ni.

Apa tidaknya, bukan takat meatball je, nampak pulak kek berperisa Daim, aku memang hantu kepada segala coklat. Semua nak try.

Sesedang beratur, tertarik dengan muffin kat tetengah foodcourt IKEA tu. Amek jangan sesegan, sedap datang lagi lain kali.

aku, meatball 5biji, kekDaim & muffin

orang diet, meatball 5biji, kepak ayam, oren & kekDaim

cheesecake & meatball 10biji, cikPA punya

Makan, gelak, makan, gelak, sampai la pura² tak nampak angka 2ptg. Lupa diri jap. Konon tak nak la menshoppingkan diri, heh! harem bila dah nampak harga yang bawah RM10, tetiba je tangan jadi gatal. Serta merta membeli.

Balik opis dengan gembira macam biasa. Haha...

rerama ni warna hijau, cantik

~)@ Ada lagi entry pasal makan, aku terlupa. Lain kali cerita ok ;) @(~

6 pasang kaki:

IMAN'S UMI said...

Apebenda yg harga bwh RM10 tu? Terliurnya tgk meetball tu...tlglah

Hanim said...

sedapnyer...akak tgh tahan nafsu nie...posa ganti..huhuhu...

ch@ said...

umiIman -> haha byk je benda bwh rm10 :)

ch@ said...

kakHanim -> sabar kak, sabar, sikit jam je lagi, byk hari lagi ke?

Hanim said...

lagi 12 hari...huhuhu..

ch@ said...

kakHanim~ oiii mak datuk, byk lagi tu, kena posa la bulan rejab ni :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in