hari ini dalam sejarah

Tuesday, 29 June 2010

Bab 1

Setahun yang lalu tarikh yang sama tahun 2009, aku menjalani checkup di PPUM seperti biasa. Semuanya dalam keadaan normal. Cuma aku ada sikit penat sebab baru balik dari KotaTinggi.

Air kencing, berat, tekanan darah dan juga baby semuanya normal. Sayang, jantina baby ini tidak juga aku tau. Haishhh!

Balik checkup aku pergi menonton wayang di MidValley, citer transformer. Memang favourite aku. Baby asyik je bergerak, huh. Ye la, sound effact barangkali. Dah 35 minggu katakan. Aktif tersangat la kan?

Habis menonton wayang, berjalan ke sana sini, menghabiskan masa. Sudahnya sendiri letih dan mengajak mrAbi balik rumah.

see? aku masih menyimpan ticket wayang ini =)

Tu je, sambung esok pula ye ;)

~)@ Pengalaman bersalin. Sebelum ni memang ada, cuma kali ini lebih terperinci.

2 pasang kaki:

Nida said...

tak sabarnya nak tunggu bab akhir.. Kak Nida ni memang suka baca bab akhir dulu baru bukak mukasurat pertama..

ch@ said...

kakNida~ tak aci la cam tu kak, takkan nak buat bab akhir terus. terbalik terbongkang la :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in