cikOni & bolaOren

Friday, 18 June 2010

Hiii...saya Oni, nampak tak mainan yg banyak ni, kebanyakkannya warna oren, Oni sukaaa warna oren.

Oni tengah tunggu abi balik, umi kata dia pergi tengok bola dengan kawannya. Oni nak main sepak bola dengan abi. Alaaa, main dalam rumah je. Dah malam la.

Tadi Oni cuba masuk dalam kotak mainan tu, tapi dah tak muatla. Jadi, Oni tolak je kotak mainan tu atas tikar ABC ni. Tikar ABC ni pun banyak dah tercabut, sebab Oni sukaaa sangat gigit. Lembut tapi tak boleh telan.

Umi bagi air tadi, tapi dah habis tumpah. Oni jakunla pakai cawan baru umi beli tu.

Cepatla umi, asyik main FB je. Jom kita main bola. Tunggu abi ni lambat sangatla.

~)@ Aku pun melayan la cikOni dgn mengajarnya menendang bola oren tersebut @(~

12 pasang kaki:

Whitey Mommy said...

hehe comeynya dia...

Qaseh said...

umi dia kena pakai baju oren gak ke?...heheh...

miss oren said...

kakak oren pon sayang oni la sebab oni suke kaler oren..hahaha

DDrfauziah said...

Aslmkm.
Terima kasih kerana follow Kak G. Sering2 berkunjung bila berkelapangan.
Hmmm ... comelnyer cik Oni! :)

Hanim said...

Cik Oni sokong pasukan mana piala dunia nie? hehehhe

ch@ said...

sha~ haha khalis tu ada pp cam roti sisLin. cumel.

ch@ said...

kakEcah~ haha, tak² umi dia hijau :D

ch@ said...

missOren~ hihi, ngape tah dia suka oren. agaknya umi dia suka baca blog missOren masa prgnt kot.

ch@ said...

kakG~ sesama kak, hihi anak mrAbi ni.

ch@ said...

kakHanim~ cikOni? smua pasukan dia sokong :D

Ibu Iman said...

cik oni gelak sakan.. nmpak gigi 4 batang.. hehehe

ch@ said...

mira~ haha oni gedik, gatal :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in