Rupa inikah?

Thursday, 27 May 2010

Hahaha, ni pnHanem punya angkara la ni, aku pun try, cuba, test. Macam tak sampai hati aku nak tengok rupa aku sendiri.

Adeiii, serupakah? comel lagikah? kenala menggunakan antiagging-cream dari sekarang, sesambil minum anlene :)

Mahu mencuba? klik kat sini ye.

~)@ itu kalu shawl tak pandai pakai, mata dah rabun @(~

8 pasang kaki:

Bond@ While@ said...

adui...tergelak akak sorg2 takut nak cube, gerun nak nengok muka sendiri.

ch@ said...

kakLong -> tapi rasa teruja nak buat jugakkan??? :) yg klaka tu, maintain gebu :)

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

waaaa
tkut nak nak buat sis..
hehe

Ibu Kimie & Balqis said...

ok aper..tp nampak lain la sikit...

ch@ said...

Lyaa -> hahaha! dah² takut tak payah buat :)

ch@ said...

Hanem -> ahahahaha, memang lain, kalo sama tak la tua² namanya pnHanem oiii! ;)

IMAN'S UMI said...

Maintain cun lagi...gigi masih ada nampaknya...kening masih hitam (hehehe), cuma kulit je kering skit...guna pelembap ye...(pepandai je ngomen), nti kita wat gak...kekeke

ch@ said...

umiIman -> cisss...hahaha maknanya kena chubby lagi ni ek? :p

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in