padan muka

Wednesday, 5 May 2010

oni umiAbi ;)

akibat ketaksuban menonton myGirl. padahal VCD sendiri tu, boleh je tengok hujung minggu. tak...degil jugak nak khatamkan malam tadi. CDnya ada 4 je pun sambil tangan melipat kain baju, sambil melayan cik Oni.

mrAbi takdok gi operasi so aku pun makan tuk diri aku je. hahaha! dah 3 hari aku melayan drama tu tido aku jam 3pagi. biasalah, cik Oni pulak bangun membuat aktiviti penjelajahan dan pengemasan rumah.

agaknya, bertambah panahan naik tangga 11tgkt dgn cik Oni, badan aku rasa cam jem je nak bangun pagi tadi. sesedar 6.40pg, wahahahaha! PADAN MUKA aku. bangun lambat! cam lipas kudung aku bersiap.

banyak pula kereta hari ni, sampai jem² jalan yg biasanya tak jem. pehal tah? aku pun taktau. drive dengan keadaan tak stabil. sampai kena hon berkali² dek melanggar lampu isyarat merah. wakakaka! bila sengal dah datang canni ar.

-)@ kerja banyak wooo... mana satu nak stat ni. @(-

4 pasang kaki:

LanaBulu said...

ntah mandi ke tidaknya tu...main sarong pakaian je..hee

Nida said...

Tulah.... kerana pulut, santan binasa, kerana cerita diturut, dah lambat bangun jadinya (Pantun apa daaa ni...hehe)

ch@ said...

kakNida -> menjadi kak pantun akak tu...ye btl la tu...

ch@ said...

pakLan -> mandi tau...siap leh iron baju dgn tenang lagi :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in