gebu macam kuih paw

Monday, 10 May 2010

syok sendiri di pagi hari 6 Mei

miahaha...ala orang hatinya senang memang macam ni. ini gambar masa beday aku hari tu, merayakan hari serba hijau, ye la sekarangkan kempen hijaukan bumi, so kalo boleh hari² aku mau pakai hijaaauuu semedang :)

tengok je la pipi aku tu, hahahaa memang sekarang aku pakai shawl je, baru pandai pakai katakan. ini kalau pakai tudung biasaa ni mau nangis jugaklah, makan masa sebab pipi aku dah gebusss kata sisLin ;)

oni umiAbi

hah! ni lagi satu gebu, rupanya cam tak rupa pempuan, ikut saper aku pun taktau, tapi kiut. hahaha! anak branak perasan. sekarang ni ngah demam, tapi takde gambar orang sedang melepek. asal masuk bulan baru mesti demam, adeiii. kena bagi dak kiut ni makan vitamin C.

demam pun masih mampu menjelajah rumah. battery handphone aku boleh masuk dlm mulut dia, habis berbekas gigi dia yg kiut tu. satu handphone penuh air liur dia, adeiii. aku letak dah jauh, dia leh gak capai. ini kena cari rak tinggi lagi la gamaknya.

tak boleh kena tinggal. raungannya menggegar satu pangsapuri. hoh! tau pulak tu, asal aku takde dia cari kat bilik air. bijak². selalu je aku terkantoi ngn dia. nak tak nak terpaksa layan dia main air sekejap. oni-oni-oni.

-)@ cepat betul masa berlalu. dah nak setahun rupanya dak Oni ni @(-

6 pasang kaki:

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

Oh klu pandai ke bilik air kena hati2 dah...kena sllu pantau, kt blk air bahaya...ni pn tgh bising suh abi iman cari kunci, nk kunci bilik air dri luar...

ch@ said...

MLP,MH,MW -> mmg pun, lagi² bila bukak baju, tau² je dia nak gi bilik air.

TokNabe said...

Anak2 masa tgh macam tu le yg seronok dibuat main, dipeluk, dicium. k

ch@ said...

tokNabe -> ye tok, sonot tgk dia, tapi part dia demam yg melepek tu, alohaaa...ssh hati yg menengoknya.

Ibu Kimie & Balqis said...

pangai Oni lebih kurang balqis jer..semua benda nak masuk mulut..kena selalu pantau...comey oni bam bam...

ch@ said...

hanim -> hahaha kije mkn je mau tak tembam. btl tu kena selalu pantau, lagi² dah ada gigi ni, wah! berlagak btl :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in