celebrate

Thursday, 6 May 2010

hehehe! gebukan???

aku & dorang...makan²

erm...debaran berakhir, hahaha! gila ko, dorang ni saje je...melihatkan keadaan kek aku yg begitu cantik tu, huhuhu! takkan sampai hati dorang nak menempek kat muka cute aku ni...hahaha!

tak sabar² dorang suruh aku membaca ucapan kat atas kek itu, amaran "AWAS!!!" hoh! rasa mau lari itu jam jugak. aku cari di mana² ada tersimpan kek tersembunyi. aku pandang rupa² ensem mastermind yg tak boleh dijangka. semua orang gelak. aku pedulik hapa...

jujurnya aku cuak jugakla...huh! balik rumah mrAbi belanja makan Pizza, yeay! sedap². makna lagi ye. hahahaha! melihat aje gambar yg telah di snap ini. aku memaaaaaaang gebuuuu. hahahah!

terima kasih kakFaizzah atas dua helai shawl mu yg cantik itu. i like...terima kasih semua yg mengingati hari ini...

-)@ makin dewasa, makin kurang dapat hadiah ;) hahahaha! @(-


10 pasang kaki:

daisy said...

happy birthday

ch@ said...

daisy -> terima kasih cikBunga.

My Lil' Princess, My Hubby, My World said...

Berseronok2...ada org celeb8...happy birthday skali lagi la

ch@ said...

MLP,MH,MW -> hehehe terima kasih :)

Dunia Ku said...

wow ch@..seronoknya der orng smbut b'day kitakan...

Sis-Lin said...

hepi belated day Cha...sori smlm x wish kt blog..sis x sihat le..tu smpt wish kt FB guna HP jek..

semuga cha kekal bhgia ke akhir hayat ok.. :)

ch@ said...

kakMidah -> hahaha cuak dlm sronok, dorg ni suka menempek kek kat muka org. huhu!

ch@ said...

sis-Lin -> laaa...kan dah wish, xpe la sisLin. hehehe! terima kasih doa sisLin tu :D

░♥si lampu neon♥░ said...

wah sedapnye cake!

ch@ said...

lampu -> hahaha! apatah lagi free, mmg sedap :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in