tujuan sebenarnya

Monday, 5 April 2010

'Selamat Ulangtahun Kelahiran kepada pnArbayiah binti Ba'ai'
pada hari ini.
semoga kekal sihat utk keluargamu ;)
*kawan baik aku ye, yang kawen sebelah menyebelah, yang anaknya pun sebaya ngan anak aku tu...

yeay, terima kasih mrAbi sebab bawa aku pulang kembali ke kampung halaman. aku kembali bersiaran seperti biasa, menerjah blog kesukaan dan berkebun juga membela ikan seperti biasa ;)

tok mamapapa

tujuan aku balik kampung dah semestilah menjengah mamapapa meskipun diorang tu hanya mahu membelek cucu kesayangan yang baru satu ini. selain daripada itu, menghabiskan duit mrAbi dengan bershopping sakan di tempat asal sendiri dan yang lebih utama ialah, meraikan ulangtahun ke 24 satu-satunya anak teruna mamapapa.

hanya seorang adik lelaki aku, yang dirai

'Selamat Ulangtahun Kelahiran kepada enNazrulShah bin Ab Latib yang ke-24'
pada 4 April 2010

adoiii yang pastinya bulan depan aku pulak yang berganjak umur. erk! kami makan pizza hut, kitorang seronok makan, cikAuni bantai tido, sampai kitorang habis makan. sonang hati aku ;)

dan macam biasalah, perangai cucunda tok mamapapa yang terkini, hohoho, baik rumah tok mamapapa habis semua dijelajahnya, naik turun tangga, macam lagak orang pro aje. yang aku pelik, dia tak berapa ngam dengan tokMama nya. tah la, puas mencari punca hanya cikAuni aje yang tahu. dengan orang lain ok pulak. bila dah nak balik KL, barulah dia mula meumjukkan mesranya kepada orang tua tu, ngape eh!

bila dia bergaya ;)

*** shopping, memang tak boleh dipisahkan dengan aku&mama ;) ***

6 pasang kaki:

Nida said...

Alamak Cha... bantal kecik si Auni tu samalah ngan bantal si Anis masa kecik2 dulu..hehe

LanaBulu said...

Selamat berbahagia...
bila nak makna nasik minyak?

ch@ said...

kakNida -> manjang sama ngn kakNida ni, hahaha bantal ni smua org ada kak ;)

ch@ said...

PakLan -> PakLan nak mkn nasik minyak siapa? tuk bujang teruna ni ke? lmbt lagi katanya ;)

yonna said...

hahaha comel je auni :p esok2 dah besar lg pandai bergaya :D

ch@ said...

yonna -> jgn dia mcm2 seperti yonna sudahla. hehe! pening akak nanti.

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in