akhirnya...

Friday, 2 April 2010


Selamat 9bulan cikAuni...

Sekian lama aku bagaikan dipukau untuk mencari jalan pulang ke kampung, akhirnya pada hari ini, aku akan mencari jalan pulang itu. Wao! sungguh aku rasa sangat teruja dan tidak sabar. Semoga perjalanan aku dirahmati oleh-Nya.

'balik kampung!!! hohoho!...balik kampung!!!'

Kota Tinggi...aku datang, mama, papa...kami pulang kepangkuan kalian...

*** parent aku ni, tunggu cikAuni aje, adakah aku pun dinanti jua? ***

6 pasang kaki:

LanaBulu said...

Itulah hakikat ch@...
balik kg tanpa cucu adalah tak bermakna buat depa...
jgn ambik hati..
depa sayang kita..tapi depa lebih sayangkan anak kita..
cucu ..boleh lambong2..peluk cium..
kalau ch@ atau yg sewaktu dgnnya..takkan nak lambong2 jugak..dah besaq gedabak...hiisss..
mana ada jalan..
anyway selamat pulang kekg dan berhati2..memandu..
pastikan bila dah balik kg tu..;ajak je pi kg sebelah tu ambik/kutip buah pelam pokok maksu tu banyak2...
bawa balik KL buat kenduri cicah2 petang2...best..

ch@ said...

PakLan -> betul kata PakLan tu, stuju-stuju...hah! pelam makSu...nnt i p caghi ye PakLan, kan makSu dah pagaQ pokok pelam tu...

SeliPaRcHanteq said...

wah alek kg...tibe2 rindu umah...hahaha... tu la ngengada lg nak pi merantau....hehehe....

yonna said...

err lain mcm je entry akak ni :) tapi apa pun diharapnya semua akan ok :)

ch@ said...

seliparchanteQ -> hahaha sila menanggung risikonya ya...barula thriller ;)

ch@ said...

yonna -> ha tu la...yonna ni entry simple macam ni pun disalah erti, hehehe, fikiran tu matang sangat, akak pun kalah! smua ok ye dik ;)

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in