kombat

Sunday, 7 February 2010


cik auni bawah meja makan

aku tak sure ejaan tajuk aku tu betul atau salah. aku rasa ejaan nya macam combat, tah!

ni la aktiviti dak kecik ni semenjak dia sudah menjangkaui 7 bulan, hohoho! belum mau merangkak lagi. angkat montot tapi hanya membuat gerakan setempat, sangat lucu :D

ala...tido pun cumey!

hahaha...tertidur sebaik aje aku ajar angka 1 hingga 10, (tak sabar² umioni ni!).

mulanya dia main dlm playgym, asyik la dia dok menggigit sesungut siput. tak pun sesungut butterfly kat dlm tu, bila nampak je aku pegang buku, dia pun datang ala-ala combat. susu dah sebotol, hah! konyang la tu sampai tertidur.

*** hujung minggu ni cik aun kat rumah je, mr.abi keje ***



4 pasang kaki:

kiyo said...

Sekali auni dah pndai merangkak nanti, susahla ch nak kejar.... hehehe....

ch@ said...

kiyo -> tak payah tunggu merangkak, skrg ni pun da ssh nak pakaikan baju :)

LanaBulu said...

Combat tu..kalau dgn adik dia tentu lagi meriah kan ch@...heee

ch@ said...

PakLan aka LB -> yep! yep! siap mak dia joint sama :D

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in