anak umi

Saturday, 16 January 2010

ahah! asyik cakap cik auni ni anak abi je, tak syiok ooo... cik auni pun anak umi jugak, macam kata kak Nida, dia akan menjadi anak umi apabila, berak, pakai baju, nak makan, nak tido dan bila melalak tak tentu arah :) hrm...selain dari tu memang abi la.

ni la yg aku malas bila snap gmbo ngn minah ni, orang tanya 'anak ko ke sya' ergh! frust tol aku ngan soklan tu, tapi bila aku telek mmg takde iras ngan aku langsung. waaa...lagi sedey orang kata 'betul² macam wandi masa kecik, wandi junior!!!' pergh, lantak la. yang penting dia memang real kuar dari rahim aku, aku yg bawak dia walaupun sampai 35minggu je. hehehe! cayalah sayang umi :)

tengok-tengok tangan dia kat mana tu? nakal, puas sudah aku nenyorok nak perangkap dia sedang mengemas CD drama korea aku tu, tup! tup! terkantoi...sengih memanjang. sebelum dia berguling kat tempat tu dia tido, merengek je pastu diam, tengok² dah mengiring. hahaha!

*** puas aku melayan dia main ***



2 pasang kaki:

Nida said...

Haahlah takde rupa Cha pun..hehe, jangan mare ek.. nanti kena jual..

Cutenya baby Cha.. ni yg buat akak tak sabar nak timang satu lagi nih..hehe

ch@ said...

to kak Nida :
takpe kak dah biasa dah...
janji dia kenal umi dia...

hahaha meh la timang bby boy plak.
suka tgk anak² kak Nida.
leh dpt menantu org putih ye kak :p

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in