pelawat

Friday, 11 December 2009

selangor cuti, syok weh! bagi yg tak de agenda apa².

aku bangun dgn penuh semangat hari ni, kemas rumah cuci baju, masak. huhuu!

hari ni ada 2 orang pelawat yg memang sengaja mengganggu-gugat cuti senang lenang aku. alasan dua orang ni datang semata-mata nak tengok cik auni, pergh! gara-gara nak tengok cik auni, umi cik auni yg pulun berkemas - nampak sangat rumah selalu tungang langgang =)

tapi memang aku selalu kemas rumah time hujung minggu pun, ala....selalu tu kemas jugak tapi tahap biasa² je tak la sekemas bila ada orang nak datang =)

siap semuanya aku mandikan cik auni dan sama² menanti dua orang nenek eh! aunty yg akan menjelma di pintu bila² masa. sampailah kami berdua di buai mimpi - sempat lagi tu =)
starting cik auni beradu, sapu tangan mmg kena ada

wow! akhirnya penantian berakhir apabila cik auni selesai menjamu selera, wow lagi sekali! terpempan aku seketika melihat kawan aku yg seorang ini, sham@dobot (ex-classmate), nape ko semakin bersemangat dlm hati aje kerana lidahku kelu tidak terkata namun bibir masih mengukir senyuman manis tuknya sementara izma (sifu) aku terus aje tuju rak kasut- dia memang dah biasa ngan rumah aku ni =)

cik auni? erm....suka lagi teruja la ada orang layan, memang susahla nak pejam bijik mata dia tu nampaknya dan lagi meriah dapat ganjaran dari, aunty dobot dan izma. oleh kerana tahap kepakaran masak aku E makanya aku hanya menjamu mereka dgn kuey tiow goreng, mungkin akan datang bila aku dah habis tuntut ilmu masak, akan ku masakkan yg lebih special :)
dari aunty sham and izma

so buat aunty dobot and aunty izma, lepas je korang balik, cik auni mula buat perangai...huhuhuh! mr.abi cepat balik!!!!

**terima kasih korang sebab datang menjengah kami di rumah**



6 pasang kaki:

~C.h.E.n.T.a..L.y.a.A~ said...

cik auni dpt adiah lg...
kt aunt lya xmo bg??
hehe

ch@ said...

oit aunty lya;
aunty lya la bg kat cik auni, kalo nak, aunty lya cepatlah dapat bby :) wiwiwiwwit!

LanaBulu said...

Tetamu datang bersama rezeki..

ch@ said...

en LB,
betul la kan? untung jugak ada org na datang kan? hehehe? sekurang²nya org mengambil berat! ambil berat? eh! makin ringan la kite nnt...

Tak Lawak said...

tetamu datang bawak nasi

ch@ said...

tak lawak, btl la tak lawak =);
mana nasiknya? nak buat nasik goreng...

 
Copyright © Diari Umi | All Rights Reserved | Designed by Whitey Mommy Back to Top | Sign in